Rally Finland, СД10: контратака Toyota

Чим ближчий фініш сьогоднішнього дня, тим коротші спецділянки – ввечері учасників чекали тільки два допа, Äänekoski (7,80 км) та міський Harju (2,31 км). Тобто до завершення п’ятничної програми залишалися трохи більше десятка кілометрів бойової дистанції, після чого можна нарешті перевести подих і добре поміркувати над тим, чого чекати завтра. Цікаво, хто з ключових гравців готовий ризикнути на останньому повноцінному допі п’ятниці і покращити свою позицію в загальному заліку фінського ралі? Оскільки в Топ-10 є відразу дві міні-групи (з чотирьох ы трьох екіпажів), які рубаються в інтервалі трохи більше двох секунд, можна чекати нових сюрпризів. Охочі вже почали робити ставки, кому Фортуна посміхнеться чи насвариться кулаком…

Недавній прорив Есапекки Лаппі (Citroen C3 WRC) непогано «простимулював» його опонентів з Toyota Gazoo Racing. Спочатку Отт Тянак скоротив своє відставання від фіна на 0,4 секунди, потім Кріс Мік знову включив «форсаж» і відсунув Есапекку з другої позиції на третю. Тим часом Ярі-Матті Латвала поділив з ольстерцем перемогу на спецділянці і досы лідирує в загальному заліку – тепер уже з відривом у дві секунди. Можливо, міні-доп в Йювяскюлі може підкинути ще якийсь сюрприз і трохи змінити розстановку сил в Топ-10… І якщо квартет лідерів ще трохи «розтягнув» інтервал (до 3,1 с), то в середині Топ-10 тріо Брін-Міккельсен-Ож’є ще сильніше ущільнилося – якраз до 1,8 секунди. А поки що найбільшим розчаруванням сьогоднішнього дня став Тьєррі Ньовілль – в нього більше півхвилини відставання і жодного найменшого натяку на підвищення темпу.

Становище після СД10
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 1:02.11,5
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +2,0
3. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2,5
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3,1
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,3
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,9
7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +16,1
8. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +32,2
9. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +52,4
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.35,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

02-08-2019 2962
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца