Rally Chile, СД9: перепочинок

Після такого ефектного і «підбадьорливого» ранку (переворот Кріса Міка з втратою шести хвилин, жорстка аварія Тьєррі Ньовілля, яка просто «вирубала» лідера чемпіонату) Copec Rally Chile, здається, вирішив взяти невеликий перепочинок – фінальна, третя і найкоротша спецділянка секції (тобто Pelun, довжиною 16,59 км) пройшла відносно спокійно… Принаймні, чергових потужних «спецефектів» вже не було – тільки активна і щільна боротьба майже за всі позиції в Топ-10. Правда, зараз навздогін прилетіли не найприємніші новини з приводу стану бельгійського екіпажу після аварії – є підозри, що Тьєррі Ньовілль зламав ногу… Якщо ця інформація підтвердиться, то очевидно – нинішній лідер чемпіонату завтра аж ніяк не зможе повернутися в гонку за допомогою Rally2. Більш того, під великим знаком питання може опинитися також його виступ на Vodafone Rally de Portugal, яке відбудеться вже через три тижні – якраз з 30 травня по 2 червня… На щастя, десь за годину прийшла набагато краща новина – перелому нема, є тільки сильний забій ноги.

Оскільки попередня спецділянка була зупинена червоними прапорами і більшість екіпажів проїхали його в «похідному», а не бойовому режимі, то остаточні результати ранкової секції будуть визначені пізніше – коли суддівська колегія здійснить всі необхідні підрахунки і запише всім учасникам пропорційні фіксовані часи на СД8. А поки що доводиться спостерігати за перебігом подій за участю заводських екіпажів на WRC… Поки найспокійніша ситуація у Отта Тянака – естонець ніби між іншим виграв ще один доп і довів свою перевагу над Себастьяном Ож’є до солідних цифр в 34,6 с. Тим часом Себастьян Льоб, який раптом став головною надією Hyundai Motorsport, зараз працює не покладаючи рук – ельзасець відзначився другим результатом на допі і впритул наблизився до заповітного третього місця (від Ярі-Матті Латвали його відділяє лише 1,1 секунди)! А ось Андреас Міккельсен впевнено заробляє титул «Головного розчарування гонки» – норвежець зараз абсолютно не схожий на себе самого два тижні тому в Аргентині і безнадійно програє гонку в Чилі. Виявляється, навіть «підбитий» і «кульгавий» Кріс Мік їде набагато швидше за Міккельсена і рветься в Топ-10.

Становище після СД9
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:02.46,7
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +34,6
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +51,0
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +52,2
5. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.11,7
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.45,8
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2.58,1
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.20,9
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +5.24,3
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +6.00,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

11-05-2019 1702
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца