Rally Chile, СД2: випад «Пуми»

Організатори чилійського ралі не стали відкладати справу в довгий ящик – найдовша спецділянка всієї гонки отримав другий порядковий номер (її повторний проїзд відбудеться вже під позначенням СД4). Отже, на всіх чекав доп з яскравою назвою El Puma, яка негайно змушує згадати про інший СД з «зоологічною» назвою – знаменитий високогірний El Condor, одну з прикрас Rally Argentina… Характеристики El Puma теж обіцяють чимало цікавих речей всім учасникам і глядачам – дистанція 30,72 км, хитромудра конфігурація з великою кількістю поворотів і віражів, траса постійно проходить досить високими схилами (на висотах від 99 м до 666 м над рівнем моря). Екіпажам доведеться добре «покрутитися» на великих спусках-підйомах – особливо якщо гонка сьогодні буде проходити в класичних «британських» умовах, тобто в тумані і сирості. Ось тільки вже не всі учасники зможуть сьогодні прибути на битву з «Ель Пумою» – наприклад, чилійський лідер WRC-2 Педро Еллер примудрився перевернутися на стартовому допі і повністю поховав свої шанси на домашню перемогу.

На жаль, боротьба на El Puma виявилася зіжмаканою з самого початку – відразу після старту Тьєррі Ньовілля з’явилися червоні прапори (на думку делегата FIA, на трасі склалася досить небезпечна ситуація), внаслідок чого бельгієць проїхав спецділянку в режимі, дуже далекому від бойового, а Себастьян Ож’є і всі інші екіпажі вирушили на трасу з більш ніж десятихвилинним запізненням. Так що після фінішу допа доведелося почекати, коли судді ухвалять рішення, який час записати Ньовіллю замість п’яти з половиною хвилин відставання… А ось далі розпочалося якраз найцікавіше – якщо Себастьян Ож’є з Оттом Тянаком відпрацювали на El Puma на «відмінно», то решта екіпажів почали втрачати чимало часу і відстали на 15-20 секунд. Особливо дісталося Андреасу Міккельсену, який ніяк не міг взяти свою машину під контроль і швидко втратив 40 секунд. Треба віддати належне суддям – вони швидко відреагували і записали Ньовіллю час, ідентичнеий результату Ожьє. У підсумку, велике тріо з Тянака (виграв доп), Ож’є та Ньовілля повністю зайняло весь віртуальний подіум.

Становище після СД2
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 32.49,2
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +2,9
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,9
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +12,4
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +13,4
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +15,9
7. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +27,6
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +44,8
9. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +45,1
10. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.01,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Citroen

10-05-2019 9808
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца