Rally Australia, СД8: доїхали…

Ключові події сьогоднішнього дня (сход норвежця Андреаса Міккельсена, неприємні пригоди естонця Отта Тянака і бельгійця Тьєррі Ньовілля) не відразу дозволили звернути увагу на одну цікаву деталь – виявляється, сьогодні поки нікому не вдалося виграти більше однієї спецділянки! У підсумку, ми отримали дійсно цікаву картину – шість основних допів в п’ятницю дали шістьох різних переможців (Есапекка Лаппі, Ярі-Матті Латвала, Мадс Остберг, Отт Тянак, Тьєррі Ньовілль, Крейг Брін)… Так що два міні-допи в Коффс-Харборі, незважаючи на їх малу дистанцію (тільки 1,27 км), все ж були здатні заінтригувати всіх – раптом сьогоднішній день дасть відразу вісім різних переможців спецділянок?! Тим більш, ще є кілька «вільних» претендентів – Себастьян Ож’є, Елфін Еванс, Теему Сунінен, Хейден Паддон… Трасу міні-допа Destination NSW важко назвати незвичайною – традиційний міський СД, розташований у самого морського узбережжя, проходить по дорозі і невеликим асфальтових доріжках, попутно заїжджає також на територію двох невеликих паркінгів.

Перед міськими заїздами організатори повністю змінили порядок старту – першими на трасу пішли учасники WRC-2 (Педро і Альберто Еллери, Армін Кремер, Джанлука Лінарі) і вся решта на техніці R5, S2000 і NR4. І тільки після цього прийшла черга учасників на автомобілях категорії WRC – причому всіх випускали на трасу «партіями» по чотири екіпажі… До унікального показника «Вісім спецділянок – вісім різних переможців» не вдалося дотягнути, не вистачило зовсім небагато. Але сім екіпажів, які виграли сьогодні допи – теж вельми цікавий результат! Себастьян Ож’є з Оттом Тянаком обмінялися перемогами в Коффс-Харборі, після чого всі нарешті вирушили на сервіс і тим самим закрили сьогоднішній день – хай навіть не надто видовищний, але від того нітрохи не менш напружений. Цікаво, що сьогодні навіть двох малих допів на фініші дня вистачило, щоб сталася ще одна помітна перестановка в Топ-10 – Крейг Брін (Citroen C3 WRC) спромігся випередити Ярі-Матті Латвалу (Toyota Yaris WRC), завдяки чому екіпажі «Подвійного шеврона» завершили п’ятницю дублем! Отже, перший день за сітроенівцями – дійсно трохи несподівана подія, але все ж не сенсація. Слід визнати, відсутність якихось серйозних турнірних завдань розв’язало руки Остбергу з Бріном. Чого чекати завтра?

Становище після СД8
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) 53.37,4
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +6,8
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +8,7
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +12,5
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +16,9
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +28,3
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +38,2
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +45,2
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +47,2
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.11,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (Aaron Beard), Citroen

16-11-2018 11777
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца