Rally Australia, СД5: черговий «віраж»

Сьогодні під час змагання учасникам, глядачам і ЗМІ все частіше доводиться стежити не стільки за подіями на трасі, скільки за проміжними результатами – причому і в гонці, і в турнірних таблицях чемпіонату. Будь-яке переміщення того чи іншого екіпажу в межах Топ-10 негайно дає дуже помітне «відлуння» в усій першості – особливо у випадку з Себастьяном Ож’є і Тьєррі Ньовіллем, яких перед фінальним раундом поділяють лише три очки. Тим більше, зараз в Hyundai Motorsport начебто вже визначилися з тактикою на сьогоднішній день – оскільки в командному заліку у них є суттеві проблеми (Хейден Паддон поки не дотягується до суперників з Toyota, а Андреас Міккельсен взагалі зійшов після вильоту з траси), Тьєррі Ньовіллю залишається атакувати в гонитві за чемпіонським титулом. Як показали сьогоднішні ранкові події, спроби вести «позиційну гру» зараз не придатні від слова «зовсім» – тому і Ож’є, і Ньовіллю все ж доведеться кидатися в бій і намагатися якось спровокувати свого опонента на серйозну помилку, яка може відразу визначити результат усього чемпіонату.

Другий доп секції приніс черговий стрімкий «віраж» в сюжеті гонки – нарешті відзначився Тьєррі Ньовілль. Незважаючи на свою незручну другу стартову позицію, бельгієць все одно примудрився показати найкращий час на спецділянці і негайно піднявся на дві позиції! Враховуючи, що Себастьян Ож’є так і залишився десятим в гонці, в «віртуальному» заліку чемпіонату бельгієць вже вийшов на перше місце – зараз він веде з рахунком 207:205… І тепер у француза сьогодні залишається лише один повноцінний доп, щоб хоч якось піднятися в гонці на одну-дві позиції – інакше в суботу вранці йому доведеться стартувати другим (і це в найкращому випадку)! Правда, є ще безвідмовний Елфін Еванс, який в будь-який момент готовий отримати рівно стільки секунд штрафу, скільки буде потрібно для того, щоб просунути наверх прем’єр-пілота M-Sport… Тойотовцям після успіху на попередньому допі все ж не вдалося уникнути проблем – Есапекка Лаппі заглух при спробі подолати брід, втратив понад двадцять секунд і миттєво беркицьнувся з другого на дев’яте місце. Крім того, дісталося Отту Тянаку – естонець хоч і піднявся на третє місце в гонці, але на броді геть зніс передній бампер!

Становище після СД5
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) 38.10,7
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +5,9
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +7,9
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,2
5. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +8,5
6. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +14,0
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,4
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +19,5
9. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +26,7
10. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +28,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Twitter

16-11-2018 9950
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца