Rally Australia, СД4: Toyota змикає ряди

Хаотична ранкова секція в п’ятницю тільки підвищила «градус» боротьби на фінальному етапі чемпіонату світу 2018 року – головні претенденти на вищий титул, Себастьян Ож’є (M-Sport Ford WRT) і Тьєррі Ньовілль (Hyundai Motorsport), змушені постійно чистити трасу і ніяк не можуть якось видертися з «дна» Топ-10, а на позиції лідера гонки за три спецділянки встигли змінитися три екіпажі. Зараз, у другій половині дня, учасників чекає вже трохи розширена секція – ті ж три ранкових допи плюс два проїзди міської міні-спецділянки (1,27 км) в Коффс-Харборі. Разом, до кінця п’ятничної частини ралі залишилося подолати ще 52,11 кілометри… Найскладніше і найнеприємніше завдання чекає на Ож’є з Ньовіллем, змушені за будь-яких обставин якось форсувати темп – якщо вони так і залишаться в самому кінці Топ-10, то в суботу вранці їм знову доведеться стартувати з перших позицій і працювати в якості швидкісних «бульдозерів»… Перспектива не надто радісна, так що лідерам чемпіонату зараз доведеться атакувати за кожної нагоди – і не перестаратися при цьому.

П’ятничну денну петлю знову відкривав короткий доп Orara East (8,77 км) – на такій дуже невеликій дистанції втрати часу у «чистильників» поки ще невеликі (основні проблеми в них будуть ще попереду, на спецділянках довжиною 14,12 км і 26,68 км). Себастьян Ож’є хоч і знову змушений був «пилососити» дорогу, але все одно нарешті досяг першого невеликого успіху за сьогоднішній день – відіграв у Тьєррі Ньовілля майже секунду… Але чи зможе француз втримати такий темп протягом всієї секції і відіграти решту 7,5 секунд від бельгійця? Не надто тішать два інших екіпажі M-Sport WRT – Елфін Еванс з Теему Суніненом поки що їдуть гонку без особливого блиску. Зате відмінно виглядає Toyota Gazoo Racing – Отт Тянак з Есапеккою Лаппі зробили дубль на допі, естонець відіграв дві позиції, а всі три екіпажі команди розташувалися на місцях з другого по четверте (такий розклад однозначно посилює позиції тойотовців в Кубку виробників). На позиції лідера цього разу не відбулося жодних перестановок – першим досить впевнено тримається Мадс Остберг (Citroen Racing)…

Становище після СД4
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) 30.18,9
2. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +4,5
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +6,1
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +6,8
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +8,2
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +8,6
7. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +14,6
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +16,6
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +20,1
10. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +27,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, M-Sport

16-11-2018 8742
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца