Ралі Фінляндії. Оновлена дистанция.

Етапи чемпіонату світу з авторалі постійно пропонують учасникам різноманітні зміни маршруту. Для того, щоб гонки з року в рік не були калькою з самих себе, правила першості зобов’язують на 25 відсотків змінювати конфігурацію спецучастків. Деякі з них змінюють напрямок руху, деякі отримують нові фрагменти доріг, деякі створюються заново. Є країни, що приймають WRC, в яких знайти кілька десятків кілометрів нових дорог досить проблематично. Але тільки не у Фінляндії! Адже тут більшість гравійних доріг за своєю конфігурацією представляють вже готові спецділянки. І організатори Rally Finland в цьому році підійшли до питання оновлення дистанції досить радикально – майже 40 відсотків маршруту будуть складатися з абсолютно нових гравійних ділянок навколо Ювяскюля. Крім того, майже 65 відсотків маршруту будуть новими у порівнянні з гонкою минулого року.

Отже, восьмий етап Чемпіонату буде складатися з 23 спецділянок, а загальна бойова дистанція складатиме 317 км. «Планування маршруту в цьому році було зроблено із пристрастю. Ми гарантуємо, що це буде випробуванням для всіх і кожного, тому що в процесі вибору спецділянок ми намагалися об’єднати різні типи доріг», – говорить помічник директора гонки Кері Нуутінен.

Показовим у цьому плані є доп Оунінпох’я, одна половина якої представляє собою широкі і дуже ходові дороги, а друга половина – вузькі лісові доріжки, вздовж яких дерева знаходяться буквально на узбіччях.

Перший доп, як і протягом останніх років, пройде на асфальтовому покритті у парковій зоні центру Ювяскюля. Ну а з ранку п’ятниці учасники вирушать на околиці міста, де і почнеться головна частина шоу. Без змін у порівнянні з конфігурацією минулого року залишилася лише одна спецділянка – 15-кілометрова Пихлаякоскі, а Оунінпох’я тепер пройде e своїй класичній конфігурації (в минулому році вона була скорочена приблизно вдвічі) і буде називатися Какарісто.

Закінчиться гонка спецділянкою Рухумякі, яка протягом багатьох років була шейкдауном і знаменита серією трамплінів на самому фініші. Такий експеримент організатори вже проводили у 2014 році. Тоді Рухумякі також проходив у якості Power Stage.

23-03-2018 9909
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца