Rajd Polski, СД8: пригоди під вечір

У п’ятницю ввечері при виборі стартових позицій 15 кращих екіпажів за підсумками кваліфікації не стали демонструвати якихось тактичних комбінацій і вирішили піти на трасу в чітко зворотній послідовності (від Збігнєва Габрися до Олексія Лукьянюка). Найбільше зацікавив той факт, що ті екіпажі з вищим пріоритетом, які вчора провалили кваліфікацію, отримали дуже віддалені стартові позиції – Крейг Брін вирушив на трасу 19-м за рахунком, Микола Грязін взагалі опинився 38-м в черзі (при цьому перед ним стартували відразу п’ять екіпажів на Ford Fiesta Rally3)… Чи не вийде так, що на довгих допах на кшталт 28,7-кілометрового Wieliczki Бріну з Грязіним доведеться демонструвати екстремальні навички обгону у хмарах куряви? Найбільше спантеличило, що на денному регрупінгу після першої секції не було спроб змінити порядок старту, який би враховував ранкові результати. І якщо Крейг Брін жодного разу не наздогнав на трасі Альберто Баттістоллі, за яким стартував, то Микола Грязін на VW Polo GTI R5 протягом дня на чотирьох допах змушений був обганяти набагато більш повільного угорця Золтана Ласло на Ford Fiesta Rally3! Це просто якийсь нескінченний стрес…

Субота стала певним розчаруванням для тих уболівальників, які сподівалися отримати насолоду від жорсткої битви за лідерство за участю мінімум трьох екіпажів-фаворитів. По-перше, шалений темп продемонстрував Микола Грязін, який з ранку виграв чотири спецділянки поспіль і на сорок секунд відірвався від Олексія Лукьянюка. По-друге, аж ніяк не потішив Андреас Міккельсен – норвежцю не вдалося показати ту швидкість, яку від нього чекали, і з певними труднощами «зачепився» за третє місце. Щось для Міккельсена нинішній сезон не надто вдало складається – недавно він однозначно втратив ініціативу в WRC-2, зараз у нього не надто впевнений старт сезону в ERC… Подій і пригод на трасі вистачало протягом усього дня, коли один за іншим поступово «вивалювалися» Сімоне Кампеделлі, Сімоне Темпестіні, Фабіан Крайм та інші… Але останній повноцінний доп суботи, 28,7-кілометровий Wieliczki, став справжнім лихом для багатьох – аварії поляка Кацпера Врублевского й угорця Тібора Ерді (лідирував в заліку ERC2) змусили двічі зупинити СД (вдруге вже остаточно). Після цього на організаторів чекало безліч кропіткої роботи з коригування результатів на допі.

При цьому Wieliczki став джерелом неприємностей також для двох екіпажів з групи претендентів на подіум – Крейг Брін зійшов через пошкодження підвіски (перший цього року старт у складі Team MRF Tyres приніс невдачу), а Микола Грязін спіймав два проколи поспіль і вже не зміг дістатися до фінального суботнього міні-допу в Міколайках. Цей епізод фактично подарував Андреасу Міккельсену друге місце за підсумками дня… Що ще зі сьогоднішніх подій привернуло увагу? Вразив відмінний темп двох найсильніших екіпажів на Ford Fiesta Rally3, Джона Армстронга та Кена Торна (правда, естонець вранці втратив кілька хвилин через проблеми зі запалюванням) – протягом дня вони успішно громили суперників на техніці формально вищих категорій Production і R4, причому часом з колосальним відривом на кожному допі (від 20 до 40 секунд)! За підсумками суботи отримали феєричну картину – після восьми спецділянок і 133 бойових кілометрів Джон Армстронг (лідер у категоріях ERC Junior і Rally3) випередив Хав’єра Пардо на Suzuki Swift R4LLY S (найшвидшого в ERC2) більш ніж на дві з половиною хвилини! Найкраща реклама для нової техніки Rally3!

Rajd Polski, становище після СД8
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 Rally2) 1:10.23,2
2. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +29,7
3. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.15,6
4. Хухала/Розвадовскі (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.46,4
5. Соланс/Марті (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.22,3
6. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.38,6
7. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +2.41,9
8. Льярена/Фернандес (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.43,9
9. Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +2.46,2
10. Скандола/Д’Аморе (I, Hyundai i20 R5) +3.27,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

19-06-2021 9784
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца