Повернення других складів?

Раптове закриття великої ралійної програми Citroen Racing в WRC миттєво спровокувало свого роду чималу кадрову кризу в світовій першості. По-перше, «вільними агентами» став цілий ряд пілотів дійсно високого рівня та з чималим досвідом – Ярі-Матті Латвала, Кріс Мік, Андреас Міккельсен, Есапекка Лаппі… І це ще не рахуючи Крейга Бріна та Хейдена Паддона, які ще раніше втратили постійне місце в складах заводських команд вищої ліги. По-друге, очікується помітне скорочення кількості учасників на техніці WRC в наступному році – адже три заводські команди зможуть виставити максимум дев’ять своїх екіпажів (і то за умови, що в M-Sport Ford WRT будуть в стані реалізувати повноцінну програму виступів з трьома машинами). Звичайно, існує також варіант, що деякі команди на окремих ралі виставлятимуть також четвертий екіпаж, який буде боротися виключно за очки для себе в особистому заліку – приблизно так час від часу робили в Toyota Gazoo Racing та Hyundai Motorsport, щоб обкатати когось зі своїх юніорів або трохи «пригальмувати» суперника…

У FIA минулого тижня спробували швидко відреагувати на таку «перспективну» і дійсно невеселу ситуацію, тому запропонували заводським учасникам можливість виставити додаткову команду (Team B) – фактично, створити другий склад, як це вже було не раз в недавньому минулому (можна згадати приклади Citroen Junior Team, Volkswagen Motorsport II або Stobart, який був молодіжною філією M-Sport). Але є певні відмінності від колишньої практики – якщо раніше «дублюючі» команди могли виставляти й по два екіпажі, то у 2020 році Team B може виставляти тільки одну машину (тобто, фактично той же принцип четвертого екіпажу, який вирішує свої завдання та час від часу намагається зробити підніжку суперникам своєї головної команди). Подібна ідея має сенс в тому випадку, якщо «команда-дублер» буде також самостійно набирати очки в Кубку виробників. Якщо хтось і захоче скористатися подібною лазівкою, то тільки Hyundai та Toyota – у них явний надлишок екіпажів (обидві команди запросто можуть наростити свій склад до п’яти екіпажів). Питання лише в одному – чи є у них бажання нарощувати свої витрати заради можливості виставити на одну машину більше?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Red Bull Content Pool, Sutton Images

10-12-2019 6625
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца