Подвійний удар по WRC

Календар ралійного чемпіонату світу ще якось тримається, але його «каркас» продовжує розвалюватися – недавно було оголошено про скасування Vodafone Rally de Portugal (цей раунд намагалися перенести з травня на осінь, але нічого з цих спроб не вийшло). Крім того, під великим знаком питання знаходиться також Rally Argentina, яке було спочатку заплановано на 23-26 квітня… До останнього часу розглядалися варіанти, що аргентинський етап переїде кудись на листопад або навіть на грудень. Давід Елі, координатор Rally Argentina, недавно повідомив, що організатори поки не поспішають відмовлятися від проведення аргентинського ралі й навіть визначили оптимальний період для свого змагання – десь кінець жовтня чи перша половина листопада. Але при цьому аргентинці все одно оцінюють свої шанси в цьому році як мінімальні – в першу чергу, через проблеми з логістикою для учасників WRC (адже восени поки заплановані ще два раунди за межами Європи, вересневий у Новій Зеландії та листопадовий в Японії). Спробувати можна, але гарантій успіху майже немає.

А вже сьогодні рано вранці з’явилася ще одна новина, яка, на перші погляд, ніби не має прямого відношення до WRC – у Новій Зеландії місцева федерація наслідувала приклад Шотландії та Ірландії, тобто прийняла рішення про скасування своєї національної ралійної першості. Було зазначено дві основні причини – повна невизначеність через пандемію коронавіруса (низка обмежень продовжують діяти), і вже з’явилися економічні проблеми в регіоні, які можуть призвести до різкого скорочення кількості учасників в цьому році. Яке це має відношення до WRC? Безпосереднє – адже фінальний раунд чемпіонату Нової Зеландії, тобто Rally New Zealand, є також етапом світової першості. Тепер залишається відкритим питання – чи буде Rally New Zealand скасовано разом з місцевим чемпіонатом чи його все ж проведуть окремо у статусі раунду WRC? Складається враження, що чемпіонат світу втратить майже всі неєвропейські етапи (можливо, за винятком хіба що Японії) і за таких умов спробує зберегти чотири або п’ять раундів в Європі восени (то вже завдання-мінімум)…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC, Red Bull

04-05-2020 11209
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца