Парад дострокових фіналів в Польщі?

Вже післязавтра в Міколайках стартує сьомий етап чемпіонату Європи – ювілейний, 75-й за рахунком Rajd Polski (одне з найстаріших ралі Європи, яке веде свій відлік з 1921 року), який повернувся в ERC після п’яти років перерви. Список учасників приніс кілька сюрпризів, причому як приємних, так і неприємних. По-перше, в європейському заліку заявлені 35 екіпажів – з них 18 на техніці R5. До цього варто ще додати пару десятків учасників, які виступлять тільки в польському заліку (серед них ще два на машинах R5). По-друге, не буде португальця Бруно Магальяйнша – на жаль, але зібрати необхідний бюджет йому не вдалося. Таким чином, зараз вже ніхто не сумнівається в тому, що Олексій Лук’янюк з Олексієм Арнаутовим в Польщі достроково стануть чемпіонами Європи – перешкод в них нема. По-третє, Hyundai Motorsport продовжує баламутити всіх своїми «набігами» на ERC – якщо кілька тижнів тому в Чехії поганяв іспанець Даніель Сордо, то зараз прийде черга на фіна Ярі Хуттунена (для нього польський візит повинен стати тренуванням перед Wales Rally GB).

Кілька днів тому організатори ERC влаштували чималий сюрприз, повністю перерахувавши турнірну таблицю в абсолютному заліку – з протоколів чомусь зник Сордо (таке враження, ніби він навіть не виступав на Barum Czech Rally Zlín), тому очки за підсумками чеського етапу розподілилися трохи інакше… І ось саме зараз починається найцікавіше – у Олексія Лук’янюка вже 150 очок (було 149), а у Бруно Магальяйнша стало 115 (замість 113). Начебто різниця невелика, якби не одна несподівана «дрібничка» – цей додатковий пункт для Лукаса стає насправді «золотим», бо він в цьому випадку він стартує в Польщі вже в ранзі чемпіона Європи! Навіть якщо Магальяйнш раптом вирушить на фінальний етап в Латвію і виграє там, він вже ніяк не набере більше 150 очок – в найкращому випадку буде рівність за очками з Лук’янюком, але португалець програє за кількістю перемог… Найдивніше, ніде на сайтах ERC і FIA нема жодних повідомлень про раптове усунення Сордо з результатів європейської першості, але при цьому турнірні таблиці всюди вже повністю перераховані!

Схоже, в Польщі найцікавіші події розгорнуться в «великому» юніорському заліку ERC Junior U28, де відразу три екіпажі (Фабіана Крайма, Кріса Інгрема і Миколи Грязіна) претендують на вищий титул. І все йде до того, що чемпіон визначиться не раніше фінального раунду в Латвії – тут дійсно будуть битися до самого фінішу сезону… І жодні «математичні ігри» на Rajd Polski не придатні – всім претендентам треба атакувати і втікати у відрив. У «малому» ERC Junior U27 (техніка класу R2) теж має бути цікаво – латвієць Мартіньш Сескс лише за один крок від вищого титулу, але йому в цьому спробують завадити швед Том Крістенссон і іспанець Ефрен Ліар (шанси на успіх у цієї пари опонентів майже теоретичні, але хтозна?!). Тут необхідно постійно стежити за становищем всіх трьох дуелянтів в гонці – може скластися так, що все вирішиться в суботу, після підрахунку бонусних очок за перший день ралі… І дуже навіть ймовірно, що Сескс вже в Польщі прихопить також титул чемпіона ERC-3. А ось в заліку ERC-2 вже й дивитися нема на що – заявлений тільки один екіпаж, поляка Марціна Слободзяна… Чемпіон і віце-чемпіон в цій категорії вже відомі, бажаючих продовжувати боротьбу вже не залишилося. Наочне підтвердження того сумного факту, що «серійна» категорія просто вимирає…

Чемпіонат Європи (після шести етапів)
1. Лук’янюк (RUS) – 150
2. Магальяйнш (P) – 115
3. Херціг (H) – 62
4. Крайм (D) – 59
5. Грязін (CY) – 52

Залік ERC Junior U28 (після чотирьох етапів)
1. Крайм (D) – 113
2. Інгрем (GB) – 93
3. Грязін (RUS) – 91

Залік ERC Junior U27 (після чотирьох етапів)
1. Сескс (LV) – 132
2. Крістенссон (S) – 73
3. Гагу (P) – 67

Залік ERC-3 (після шести етапів)
1. Сескс (LV) – 127
2. Крістенссон (S) – 68
3. Льярена (E) – 65

Залік ERC-2 (після шести етапів)
1. Ерді (H) – 155 (157)
2. Ременнік (RUS) – 114
3. Алонсо (RA) – 72

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

19-09-2018 6187
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца