Офіційно: Мік в Toyota, Лаппі в Citroen

Сьогодні вранці дві команди майже одночасно офіційно підтвердили, що підписали контракти зі своїми новими пілотами – Toyota Gazoo Racing «рекрутувала» Кріса Міка (який цього літа був звільнений з Citroen Racing), а Есапекка Лаппі стане напарником Себастьяна Ож’є в «Подвійному шевроні». Якраз той самий випадок, коли всі неофіційні повідомлення ЗМІ про їх перехід виявилися чистою правдою, а не якимось розлогими міркуваннями на тему «А що, якщо такий-то пілот перейде до такої-то команди…» Напевно, є тільки одна неясна деталь в цієї затягнутій «рокіровці» Мік-Лаппі – хто ж стане новим штурманом ольстерця в 2019 році? Адже пару днів тому було оголошено про те, що Кріс Мік і його багаторічний штурман Пол Нейгл припинили свою тривалу співпрацю. Помітно також, що ці трансфери вирішують для команд абсолютно різні завдання – якщо Toyota Gazoo Racing зберегла основу (Отт Тянак і Ярі-Матті Латвала) і провела заміну свого третього номера, то Citroen Racing здійснює повне «перезавантаження» спеціально під Себастьяна Ож’є…

Якщо відійти трохи в сторону і здалеку поспостерігати за всіма цими трансферними «мереживами», то можна помітити одну дуже цікаву деталь – складається таке враження, що менеджерська компанія Even Management почала поступово «дрейфувати» в сторону Citroen. Ще недавно всі клієнти Even Management були так чи інакше пов’язані з концерном Volkswagen AG – Андреас Міккельсен виступав в VW Motorsport і Skoda Motorsport, Юхан Крістофферссон досі захищає кольори VW в ралі-кросі, Есапекка Лаппі, Понтус Тідеманд і Оле-Хрістіан Вейбю входили до складу Skoda Motorsport… А зараз виходить все цікавіше – в минулому році Міккельсен кілька разів стартував у чемпіонаті світу в складі Citroen Racing (перша ластівка), поки не отримав постійного місця в Hyundai Motorsport. Три тижні тому Оле Хрістіана Вейбю раптово «попрохали» з Skoda Motorsport, після чого молодий норвежець майже миттєво опинився в PH Sport (фактично, дочірня команда Citroen) і вже встиг виступити за кермом Citroen C3 R5. І ось тепер Есапекка Лаппі після двох років в Toyota бадьоро кинувся в «Подвійний шеврон». Невже Ерік Вейбю, глава Even Management, вирішив зробити ставку на французів? Навіть цікаво стає – а в ралі-кросі Юхан Крістофферссон ще не збирається перейти в Peugeot?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото autosport.pt, AOP

17-10-2018 10592
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца