Нові правила в WRC 2

Після того, як залік WRC 2 перетворився на арену битви заводських команд, на якій зовсім не залишилося місця для приватників, FIA оголосила про намір розділити цей залік на два окремих. І ось – деталі про нововведення.

Як і планувалось, буде створено два заліки: WRC 2 Pro – для заводських екіпажів, і WRC 2 – для приватних. Окрім того, вирішено проблему екіпажів, які виходять на старт лише під час своїх домашніх етапів. Нагадаємо, що перед гонкою в Уельсі озвучувалася обурення з приводу того, що екіпаж або змушений платити високий стартовий внесок за участь в заліку WRC 2, або стартувати в національному заліку, за всіма учасниками заліку Чемпіонату світу, які залишають після себе глибоку колію. Тепер учасники не матимуть платити внесок за участь в заліку WRC 2, якщо вони стартують в своїй домашній гонці (мають ліцензію, видану в цій державі), за умови, що це їх перший старт в WRC 2 по ходу сезону. До заліку приватників будуть йти шість кращих результатів, при цьому вони не зобов’язані будуть приймати участь в гонках за межами Європи. Та й взагалі приватники не матимуть обов’язкового мінімуму стартів протягом сезону.

Команда в WRC 2 Pro може заявляти до двох єкіпажів, один з яких зобов’язаний стартувати мінімум в семи гонках, враховуючи один етап поза межами Європи. У командний залік за підсумками гонки буде йти результат тільки кращого екіпажу команди. В особистому і командному заліках за підсумками сезону підуть вісім кращих результатів.

Перед кожним етапом учасникам як WRC 2 Pro, так і WRC 2 дозволено проводити один день тестів.

Екіпажі WRC 2 Pro отримають статус P2P і стартуватимуть відразу за автомобілями зі статусом Р1, при цьому, в другій і третій день гонки їх стартові місця будуть визначатися положенням в загальному заліку.

Ці нововведення покликані повернути до першості приватників на техніці R5, які, після приходу заводських команд були геть позбавлені можливості боротися за перемогу.

07-12-2018 1375
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца