Нова Subaru WRC – це реально?

Кілька днів тому чимало європейських та азіатських автомобільних сайтів підхопили коротке повідомлення, яке з’явилося на японському порталі Spyder7.com. Як повідомили японці, в Subaru зараз ведуть роботи над проектом малого хетчбека, який міг би увійти в європейський сегмент B – тобто в нішу, яка зараз є основою для ралійних автомобілів більшості категорій (точніше, класів R2, R3, R5 і WRC). Тобто вважається. що нова Subaru повинна йти разом зі своєю близькою «родичкою» Toyota Yaris – нагадаємо, концерну Toyota зараз належать 16,48% корпорації Subaru, що призвело до уніфікації деяких автомобільних платформ (досить тільки поглянути на купе Toyota GT-86 і Subaru BRZ, які мають мінімум відмінностей). Передбачається, що новий хетчбек від «Плеяд» цілком може піти в серію вже в 2019 році, а до 2020 року на його базі можуть створити ралійний автомобіль класу WRC – цей хід дозволив би ралійній легенді дев’яностих-нульових років знову повернутися в чемпіонат світу, який марка Subaru так стрімко і несподівано покинула ще десять років тому.

Безумовно, поява ще одного автовиробника в WRC (якщо це станеться, звичайно) повинна стати відмінною подією. Але майже відразу вискакують мінімум два серйозних питання, одне за іншим… Перше – чи потрібна компанії Toyota така внутрішня конкуренція з Subaru, та ще й на автомобілях з однієї ринкової ніші? Другий – якщо проект WRC дійсно стартує, хто почне займатися його реалізацією і де саме буде базуватися заводська команда? Будуватимуть нову структуру на зразок Hyundai Motorsport в Німеччині або Toyota Gazoo Racing WRC у Фінляндії-Естонії – чи повернуться до співпраці з британським Prodrive? Взагалі-то, якщо такий план дійсно існує, то доведеться визнати – в цьому випадку Subaru різко змінить свою концепцію і відмовиться від деяких своїх фірмових рис. Перш за все, модель Impreza просто остаточно вивалюється з ралійної сфери, якщо новий WRC почнуть будувати на базі компакт-моделі сегмента В (тобто Polo-клас). Проскакувала згадка, що не виключений варіант – двигуном нового автомобіля може стати навіть не традиційний опозитний боксер, а звичайна рядна четвірка. Багато хто насилу сприйматимуть таку машину як спадкоємицю попередніх Subaru…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Subaru, Spyder7.com

09-11-2018 1631
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца