Neste Oil Rally Finland, СД7: жорсткий клінч

Чим швидше набирають хід події на фінському етапі WRC, тим складніше відстежувати їх вплив на загальну ситуацію в чемпіонаті… Якщо турнірна таблиця Neste Oil Rally Finland зазвичай майже весь час перебуває перед очима і дозволяє відразу зрозуміти, хто зараз на якій позиції, то зробити швидку екстраполяцію цих результатів на весь чемпіонат світу в цілому – це завдання стрімко ускладнюється з кожною спецділянкою. Але дещо можна помітити – наприклад, в битві команд Hyundai Motorsport поки програє M-Sport Ford WRT… Якщо британська команда хоч і без особливого блиску, але все ж в повному складі тримається у середині Топ-10, то в їх опонентів з Альценау картина набагато менш радісна – Хейден Паддон сам-один відчайдушно намагається дотягнутися до подіуму, Тьєррі Ньовілль мало не на кожному допі катастрофічно втрачає час, Андреас Міккельсен взагалі вивалився з Топ-10. І обом лідерам доводиться часто озиратися на Toyota…

Битва за лідерство стає абсолютно запаморочливою – Отт Тянак весь час кидається в атаку і намагається якомога скоріше повернутися на позицію лідера, але Мадс Остберг не має наміру втрачати такий шанс (такий успіх цілком може гарантувати йому роботу в заводській команді як мінімум на наступний рік) і теж мчить про трасі стрімголов. Підсумок чергової сутички естонця і норвежця просто вражаючий – Отт з Мадсом зараз показали однаковий час, завдяки чому пілот Citroen Racing досі залишається лідером з відривом в 0,1 секунди! У районі третього місця теж немає нічого такого, що хоча б віддалено нагадує спокій – Ярі-Матті Латвала з Теему Суніненом по черзі випихають один одного з останньої сходинки подіуму, а Хейден Паддон трохи відстав і готовий скористатися будь-якою помилкою когось із цієї пари дуелянтів. Про Тьєррі Ньовілля та Себастьяна Ож’є поки можна сказати лише одне – обидва сьогодні взагалі не радують… Француз програє лідеру вже майже хвилину, а бельгієць взагалі «відкотився» більш ніж на півтори хвилин в кінець Топ-10.

Становище після СД7
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) 46.57,9
2. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) +0,1
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +22,1
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +24,5
5. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +28,7
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +45,8
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +54,0
8. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.01,6
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.05,1
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.41,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen Racing, Toyota Gazoo Racing

27-07-2018 9518
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца