Neste Oil Rally Finland, СД3: на що здатний Брін

Хоча другий доп ранкової п’ятничної секції майже в два рази коротший за перший, і відчутно виграти тут не можна, результати цієї спецділянки все ж таки дають привід для роздумів. Перше місце Латвали після всіх його аварій сприймається із відвертим занепокоєнням. Хто його знає, чи він їде у рамках допустимого, чи використовує останній шанс довести, що заслуговує присутності в команді поруч із Тянаком та Лаппі?

Цікава ситуація і навколо Citroen: з одного боку, другий результат на допі Крейга Бріна, який відіграв в абсолюті відразу три позиції і перемістився з 14 на 11 місце, показує, що автомобіль став дійсно швидким. Принаймні, в даних дорожніх умовах. З іншого боку, Остберг на допі – тільки п’ятий, що змушує знову замислитися про нестачу стабільності сітроєновських екіпажів.

Що стосується абсолюту, то невеликі виграші часу на допі не особливо змінили розташування екіпажів в таблиці: крім зльоту Бріна можна відзначити хіба що вихід Латвали з четвертої на третю позицію, з якою він відтіснив Сунінена.

У WRC-2 знову найшвидшим став Рованперя, приблизно на 4 секунди випередивший Пієтарінена і Вейбю.

Становище після СД3
1. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) 17.56,2
2. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +4,3
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +10,6
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +11,5
5. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +13,2
6. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +18,8
7. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) 20,9 градусів за Цельсієм
8. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,6
9. Нёвілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +29,2
10. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,4

 

27-07-2018 4836
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца