Neste Oil Rally Finland, СД14: гонка для двох?

Можна довго і безрезультатно сперечатися про те, що слід вважати видовищною гонкою в ралі – драматичні моменти на кшталт ефектних вильотів з траси, раптових технічних проблем, втрачених в останній момент перемог і подіумів, чи все ж жорстку і щільну боротьбу за кожну позицію (навіть якщо це виглядає не так ефектно)? Але одне взагалі не викликає сумнівів – саме така боротьба «секунда в секунду» і постійне балансування на грані провалу зазвичай поглинає всю увагу і «спалює» безліч нервів у всіх без винятку, від екіпажів і керівництва команд до будь-якого вболівальника, що знаходиться хоч біля траси, хоч перед екраном з результатами онлайн… У цьому можна було переконатися ще вчора, коли Отт Тянак з Мадсом Остбергом влаштували приголомшливий феєрверк (особливо в той момент, коли норвежець лідирував з відривом лише в 0,1 секунди). А якщо в цей момент раптом почнуться накладки з графіком гонки або зупинки допів – це вже трилер!

Зараз такого жорсткого «стику» в боротьбі за перемогу вже немає – Отт Тянак сьогодні вранці поки не програв жодного допа і продовжує в ураганному темпі нарощувати свій відрив. Майже 23 секунди переваги – це дійсно дуже пристойний результат для Фінляндії… Але Мадс Остберг все одно не схожий на переможеного – все ж норвежець вперше за кілька років зміг насправді включитися в боротьбу за перемогу і навіть зараз залишається мало не єдиним, хто здатний хоч якось підтримувати темп естонця. До речі, коли він в останній раз зумів фінішувати на подіумі? Давно це було, аж в березні 2016 року в Мексиці – час йому повертатися! Зараз же в центрі уваги все частіше опиняється Есапекка Лаппі – фін наполегливо проривається наверх, вже всерйоз «взявся» за свого співвітчизника Теему Сунінена і тепер відстає від нього лише на 1,3 секунди! А трохи далі попереду маячить Хейден Паддон на четвертій позиції – вже є наступна мета! Тим часом Тьєррі Ньовілль «відзначив» чергове невеселе «досягнення» – бельгієць відстає від лідера вже на три хвилини…

Становище після СД14
1. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) 1:34.22,5
2. Остберг/ Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +22,7
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +44,0
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.11,5
5. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.27,4
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.28,7
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.47,8
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1.50,0
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.22,2
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.01,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota Gazoo Racing, Citroen Racing

28-07-2018 12101
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца