Мякинен сподівається якось працевлаштувати Латвалу в структурі команди

Toyota Gazoo Racing не має жодного контракту з пілотами на сезон 2020. Підписання договору з Оттом Тянком дуже затягується, і обидві сторони вже не перший місяць повторюють одні й ті самі слова про те, що скоро все буде вирішено. З чуток, зараз йде вже обговорення другорядних деталей контракту.

Що стосується контракту з Калле Рованперею, то тут Томмі Мякинен продовжує все заперечувати, хоча і не приховує свого захоплення швидкістю і здібностями молодого фіна. В інтерв’ю виданню motorsport.com Мякинен сказав: «Калле їздить дуже швидко і спокійно, без особливого ризику. Він дуже швидкий, і я думаю, що автомобіль R5 вже не може дозволити йому розвиватися далі. Можливо, він уже готовий до цього стрибка (переходу до автомобіля WRC – прим. ред.). Він тестував машину в 2016 році. Ми підготували невелику ділянку дороги, він прописав її і зробив кілька проїздів. Це просто був невеличкий тест, нічого особливого. Навіть не маючи досвіду роботи з автомобілем, він сів в нього і поїхав швидше, ніж Теєму (Сунінен) і Есапекка (Лаппі), але ж це було три роки тому».

А ось аварія Ярі-Матті Латвали на останній гонці цілком може коштувати йому місця в Toyota Gazoo Racing, хоча на етапі в Уельсі вже йшли розмови про те, що Латвала продовжив контракт з командою.

Томмі Мякинен: «Як бачимо, Кріс дуже добре провів останні гонки – він дуже добре виступав і привозив очки. Винятком стала лише гонка у Фінляндії. Він відчував сильний тиск, але зараз цього тиску немає, він розслабився і більше не робить помилок. Навіть в таких складних умовах, які були на етапах в Німеччині та Туреччині. Якщо він розслаблений, то може їхати дуже швидко. У Кріса дуже, дуже хороша швидкість, і він приносить команді хороші очки, коли їде власну гонку і не переймається командними проблемами. Я б сказав, що це дуже схоже на поведінку Дані Сордо: він не ставить ніяких завдань, він просто йде і робить свою справу, не відчуваючи жодного тиску».

На питання, чи зможе Мік забезпечити собі продовження співпраці з командою, Мякинен відповів: «Звичайно, адже він може домагатися дуже, дуже хороших результатів і бути хорошим членом команди, який приносить багато очок. Але поки немає абсолютно ніякого рішення. Подивимося. Ми працюємо над стратегією. Так, ми замислюємося над цими питаннями, але поки нічого не вирішено».

Але найцікавішою була відповідь Мякинена на питання про те, чи стоїть питання вибору конкретно між Міком і Латвалою: «Починаючи з гонки у Німеччини, я бачу, що Кріс сильніше. Я сподіваюся, що ми зможемо придумати щось і для Ярі-Матті. Якщо постаратися, я думаю, можливо буде знайти що-небудь для нього, адже в нашому проекті є велика кількість різних областей, взяти хоча б нашу тестову програму. Хоча там у нас задіяний Юхо (Хянінен), і він досить добре працює. Нам потрібно дивитися на картину в цілому. Я знаю, що це складно, дуже складно. Ми хочемо якомога швидше оголосити про склад команди. Можливо, нам вдасться зробити це наступного тижня або перед гонкою в Іспанії. Це було б непогано».

10-10-2019 13304
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца