Мадс Отсберг: доводилося їхати за межею

На своєму домашньому етапі Мадс Остберг традиційно дуже сильний. Однак цього разу, змінивши WRC на R5, Мадсові довелося понервувати. Справа в тому, що нелегко пілотам даються не тільки переходи зі слабкіших класів до сильніших, але і переходи зворотні, коли доводиться пересідати на менш потужний автомобіль.

Норвежець, який дебютував за кермом Citroen C3 R5, виграв Rally Sweden в заліку WRC 2 Pro, але протягом усіх чотирьох днів гонки йому було не по собі, оскільки доводилося стрибати вище голови.

Мадс Остберг: «Часом я їхав за межею як своїх можливостей, так і можливостей автомобіля. А при такому пілотуванні у нас просто не було шансів, оскільки, якщо їхати так протягом всієї гонки, то рано чи пізно ми опинилися б у заметі. Доводилося брати себе в руки і сповільнюватися. Але навіть при цьому у нас було чимало досить небезпечних моментів. Перехід з World Rally Car на R5 виявився більшим кроком, ніж я уявляв, а проїхати на С3 R5 першу гонку по сніжно-льодовому покриттю було величезним випробуванням».

Наступним стартом Остберга в WRC 2 Pro стане гонка в Аргентині, яка відбудеться в кінці квітня, і норвежець зізнається, що йому потрібна додаткова підготовка перед гравійним етапом.

Мадс Остберг: «Це було досить напружено, але ми змогли уникнути неприємностей і показати в результаті дійсно сильний результат. Для Citroën і для нас, навіть при наявності проблем, це дуже позитивний момент. Звичайно, нам потрібно добре попрацювати, щоб бути ще швидшими».

22-02-2019 3651
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца