Лаппі: хочу довести, що Citroen не так вже й поганий

Прощання Есапеккі Лаппі із колективом Мякінена вийшло не дуже красивим – Томмі, дізнавшись про перемовини між менеджером Лаппі і командою Citroen, не приховував ні подиву, ні розчарування. І не факт, що Мякінен сам не відрізав своєму пілотові шляху назад, підписавши контракт з Крісом Міком. У будь якому випадку, зараз Лаппі не залишається нічого, крім як демонструвати впевненість у власних силах, що він і продемонстрував в інтерв’ю виданню wrc.com.

Есапекка Лаппі: «Я думаю, що у автомобіля (Citroen C3 WRC) великий потенціал. Команда протягом останніх шести місяців попрацювала над його покращенням. Ще є, над чим працювати, але машина вже зараз демонструє більш високу продуктивність. Можливо, ситуація буде ще кращою, тож мені приємно прийняти цей виклик – довести, що насправді машина не така вже й погана».

Фінн визнає, що перехід з команди, яка потужно лідирує в заліку виробників, до команди, яка займає в цьому заліку останнє місце, для багатьох виглядає незрозумілим і ризикованим заходом. Так, в Toyota Gazoo Racing Лаппі явно поступається Отту Тянаку і не може претендувати на лідерство в команді, але ж і в Citroen Racing на нього чекає безумовна «посада» другого номера.

Есапекка Лаппі: «З боку це може виглядати поганим рішенням, і люди можуть сказати: «Якого біса він так ризикує?». Адже зараз ми лідируємо в чемпіонаті, а Citroen знаходиться на останній позиції. Звичайно, ризик є, але він не такий вже й великий. Я на 100 відсотків упевнений, що все буде в порядку. У них (Citroen Racing) не такий вже поганий автомобіль. Можливо, людям, які його пілотували, просто в якійсь мірі не щастило, а може бути, зусилля команди були зруйновані невеликими помилками».

При цьому, оцінюючи і своє відставання від Тянака Лаппі теж бачить причину у відсутності везіння і невеликих помилках. Слідуючи його логіці можна зробити висновок, що лідерство Toyota – заслуга виключно Отта. Адже невдачі з помилками, за його словами, переслідували і сітроенівців, і самого Лаппі із Латвалою (який знаходиться позаду Лаппі в загальному заліку), тож чим ще можна пояснити гігантську перевагу Toyota над Citroen? У будь-якому випадку, Лаппі стверджує, що його перехід не пов’язаний з рівнем результатів, які він зараз демонструє.

Есапекка Лаппі: «Результати тут ні при чому. Адже у нас – автомобіль переможець, і команда зараз лідирує. Я цілком задоволений тим, що ми зробили. Причиною помилок і невеликих проблем, які ми відчували, є пілот, а не автомобіль. У Toyota мені вдалося навчитися дечого у Ярі-Матті і Отта, а тепер я зможу повчитися і у Себа. І тоді в моєму розпорядженні будуть всі елементи пазла, які я зможу зібрати разом, щоб стати успішним пілотом».

19-10-2018 7633
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца