Інтерв’ю з Івом Маттоном щодо справи про антікрила

Видання autosport.com опублікувало інтерв’ю із Івом Маттоном щодо виданого FIA пояснення до правил, що стосуються задніх антікрил автомобілів категорії WRC.

– Яка причина написання цих пояснень?

– Коли ви видаєте омологаційні правила, виробники інтерпретують їх по-різному, і в даному випадку мали місце саме такі різночитання. Ось чому ми вдалися до уточнень.

– Якщо вам даються конкретні розміри, як можна інтерпретувати їх по-різному?

– Все не так просто. Це не тільки розміри. Це регулювання, які є досить складними і стосуються різних фігур, вимірювань, умов. Це не просто «відстань від однієї точки до іншої». Ви маєте розуміти, що цей комплекс умов може інтерпретуватися по-різному. Ось чому нам довелося це перевірити і видати уточнення.

– Але правила не допускають 30-міліметровий виліт крила у Toyota?

– Якщо ви перевірите правила, то побачите, що ситуація складніша.

– Але в жодної якій іншої машини немає проблем із заднім антикрилом?

– Справа не в цьому. Ми попросили всіх виробників адаптуватися під омологацию. Чи означає це, що жоден з чотирьох виробників не відповідає правилам? Ні. Всі чотири виробники дотримуються своїх омологаційних документів.

– Тобто вони суперечать правилам, але при цьому омологовані FIA?

– Я б сказав, що якщо і є помилка, то це помилка FIA. Як я і казав, це не вина Toyota, а пояснення стосуються всіх автомобілів.

– Що в цьому плані дій?

– Це стосується тільки нас і виробників.

– Але в ньому вже немає місця для інтерпретацій?

– Ми визначилися, як слід читати текст. Самі правила не змінилися.

– Добре, але навіщо тоді потрібно було видавати пояснення?

– До теперішнього часу нікого цей момент не цікавив. Може бути, ми самі винні в тому, що не побачили можливості для іншої інтерпретації. Але тепер все ясно.

 

 

07-08-2019 4781
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца