Видання autosport.com опублікувало інтерв’ю із Івом Маттоном щодо виданого FIA пояснення до правил, що стосуються задніх антікрил автомобілів категорії WRC.
– Яка причина написання цих пояснень?
– Коли ви видаєте омологаційні правила, виробники інтерпретують їх по-різному, і в даному випадку мали місце саме такі різночитання. Ось чому ми вдалися до уточнень.
– Якщо вам даються конкретні розміри, як можна інтерпретувати їх по-різному?
– Все не так просто. Це не тільки розміри. Це регулювання, які є досить складними і стосуються різних фігур, вимірювань, умов. Це не просто «відстань від однієї точки до іншої». Ви маєте розуміти, що цей комплекс умов може інтерпретуватися по-різному. Ось чому нам довелося це перевірити і видати уточнення.
– Але правила не допускають 30-міліметровий виліт крила у Toyota?
– Якщо ви перевірите правила, то побачите, що ситуація складніша.
– Але в жодної якій іншої машини немає проблем із заднім антикрилом?
– Справа не в цьому. Ми попросили всіх виробників адаптуватися під омологацию. Чи означає це, що жоден з чотирьох виробників не відповідає правилам? Ні. Всі чотири виробники дотримуються своїх омологаційних документів.
– Тобто вони суперечать правилам, але при цьому омологовані FIA?
– Я б сказав, що якщо і є помилка, то це помилка FIA. Як я і казав, це не вина Toyota, а пояснення стосуються всіх автомобілів.
– Що в цьому плані дій?
– Це стосується тільки нас і виробників.
– Але в ньому вже немає місця для інтерпретацій?
– Ми визначилися, як слід читати текст. Самі правила не змінилися.
– Добре, але навіщо тоді потрібно було видавати пояснення?
– До теперішнього часу нікого цей момент не цікавив. Може бути, ми самі винні в тому, що не побачили можливості для іншої інтерпретації. Але тепер все ясно.
Invalid API Key