Ford разом з Junior WRC

Як відомо, з 2011 року молодіжний чемпіонат світу (як під давньою традиційною назвою Junior WRC, так і під «вивіскою» WRC Academy у 2011-2012 роках) є справжньою монокубковою серією, в якій всі учасники виступають в максимально рівних умовах – тобто на однаковій техніці та з використанням шин тільки однієї марки. Ініціатором такого підходу свого часу став M-Sport, який у 2011-2013 роках був технічним партнером серії і готував для учасників автомобілі Ford Fiesta R2 з атмосферним двигуном об’ємом 1,6 л. Пізніше FIA вирішила підняти рівень молодіжної світової першості (в порівнянні з ERC Junior), в результаті чого у 2014-2016 роках юніори виступали на Citroen DS3 R3T Max. Однак поступово з’ясувалося, що техніка R3 за своїми характеристиками не надто перевершує R2, але при тому вартість її експлуатації виявилася помітно вищою… У підсумку, Citroen Racing досить тихо згорнув програму підтримки Junior WRC, а роль головного технічного партнера знову дісталася M-Sport, який підготував Ford Fiesta R2T, цього разу з турбомотором об’ємом 1,0 л.

Ще на початку осені стало відомо, що в 2020 році учасники Junior WRC, як і раніше, будуть виступати на Ford Fiesta R2T19 – новому поколінні цих автомобілів, яке дебютувало близько року тому та отримали оновлений двигун з унікальними характеристиками (три циліндри, робочий об’єм 1,0 л, потужність 200 к.с., крутний момент 290 Нм). Здавалося б, не було нічого нового і несподіваного – та ж сама техніка категорії R2, яку вже багато років готують й обслуговують під Краковом, на M-Sport Poland. Але кілька днів тому з’явилася досить цікава новина про те, що у 2020 році Ford Performance стане офіційним партнером J-WRC та візьме активну участь у подальшій модернізації Ford Fiesta R2T. Це помітна подія, бо до того юніорський чемпіонат проходив під егідою M-Sport, тобто в дещо іншому статусі – вважалося, що це виключно «приватна» ініціатива компанії Малкольма Уілсона, а не офіційний проект Ford Motor Co. Цікаво знати, чи можна цю подію вважати кроком компанії Ford до повернення повноцінної заводської команди у вищу лігу WRC (з відповідною підтримкою)?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com

24-11-2019 13281
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца