Есапекка Лаппі: це був максимум

Цього року Есапекка Лаппі проводив свою третю гонку в Монте за кермом автомобіля категорії WRC, і саме цього разу показав свій найкращий результат, посівши четверте місце. Однак відставання від групи лідерів у фіна було настільки відчутним, що про боротьбу з ними не могло бути й мови. На старті гонки Лаппі втратив майже половину хвилини через перегрів двигуна, але навіть якщо результати першого дня «відокремити» від фінішних протоколів, це нічого не змінить.

Есапекка Лаппі: «Мені не вистачало швидкості, щоб боротися з трьома хлопцями, що їхали попереду, тому, навіть якщо не брати до уваги наші проблеми, я все одно не зміг би боротися з Елфіном або Себом. Це дійсно максимум, на який я був здатний. Цього уікенду я зміг сконцентруватися виключно на собі і своїх цілях, не думаючи при цьому про суперників і наше положення в абсолютному заліку, тому я задоволений.
Це було одне з найскладніших Rallye Monte-Carlo, в яких я брав участь (це була п’ята гонка фіна в Монте – прим. ред.). У неділю ми не розуміли, які покришки вибрати. Було ясно, що це мають бути сліки, але якого складу?

Складною виявилася і субота, коли лід танув, а наш екіпаж розвідки давав інформацію для правок стенограми. Було нелегко передбачити, в яких поворотах лід зовсім розтане, тому стенограма була не ідеальною, і я це розумію. Незважаючи на те, що будь-яка асфальтова гонка першості сильно відрізняється від Монте, ми все ж змогли спробувати різні налаштування, завдяки чому я зрозумів, як автомобіль реагує на ті чи інші зміни».

До речі, очки, отримані Лаппі, дозволили M-Sport перетнути межу у 250 стартів поспіль, в яких неодмінно набиралися очки.

01-02-2020 11976
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца