Есапекка Лаппі: мені нічого не казали

Сьогодні, в листопаді 2019 року, можна як слід оцінити катастрофічність рішення Лаппі про перехід з Toyota до Citroen. Як ми пам’ятаємо, рік тому Томмі Мякінен був вельми засмучений не тільки фактом відходу свого пілота, скільки тим, як це сталося – про візит Лаппі на Citroen Мякинен дізнався з преси. Якби фін залишився в Toyota Gazoo Racing – зараз він був би в чудовій ситуації. Але великі чемпіони є великими не тільки завдяки швидкості – не менш важливим фактором їхнього успіху є також гоночна інтуїція, що дозволяє правильно вибрати автомобіль і команду.

Есапекка Лаппі: «Я читав чутки, але, якщо чесно, чекав, що вони більше стосуються Себа. Я намагався дізнатися хоч щось у П’єра Будара, але він зберігав мовчання. Було ясно, що відбувається щось дивне. Ну а потім у мене був шок. Зараз єдиним шансом для мене є M-Sport. Це серйозний виклик, адже на це місце є багато претендентів».

На місце в команді Малкольма Уілсона дійсно багато претендентів – скоріш за все, це і колишній пілот M-Sport Латвала, і Крейг Брін, який не отримав свого місця в Hyundai, і знову безробітний Кріс Мік. Згадаймо також про Гаса Грінсміта та Хейдена Паддона.

Есапекка Лаппі: «Якщо ви просто подивитеся на цей сезон, то побачите, що я не найсильніший хлопець в плані набраних очок та загальних результатів, але в будь-якому випадку ми будемо боротися, боротися з усіх сил».

Що стосується розвитку автомобіля, то тут думка Лаппі докорінно відрізняється від того, що ми чули від Себастьяна Ож’є, вкрай незадоволеного станом справ в цьому напрямі.

Есапекка Лаппі: «Гадаю, що в наступному сезоні Citroen міг би зробити досить великі кроки. Напевно, ви бачили поновлення аеро. Ці оновлення працювали дуже добре, скоріш за все, це дуже допомогло б нам на швидких спецділянках та у швидких перегонах. Зміни і різниця в часах в порівнянні зі старим аеродинамічним пакетом були досить значними. Крім того, у нас були деякі оновлення, пов’язані з продуктивністю: новий двигун, нова геометрія з деякими оновленнями кермової системи та деякі інші речі. Звичайно, ми продовжували б працювати над поліпшенням. Ви бачили, що як тільки я отримав диференціал, який хотів, це відразу принесло свій результат на гравії. Звичайно, нам чекало ще багато роботи на асфальті, але немає сумнівів, що сезон 2020 ми розпочали б в набагато кращому стані».

23-11-2019 8059
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца