Cyprus Rally: крах і тріумф

Якраз на фінальній секції кіпрські траси раптом згадали, що є справжніми «жорнами», здатними «перемолоти» практично будь-який екіпаж й в будь-який момент. І неприємності не змусили себе чекати – вже на старті цієї петлі під удар потрапили два лідери чемпіонату Європи, Лукаш Хабай та Олексій Лукьянюк… На Skoda Fabia R5 поляка виникли кепські проблеми з електрикою, внаслідок чого двигун працював упівсили і якось слабко реагував на натискання педалі газу. Але якщо Лукаш за таких умов все ж спромігся продовжити боротьбу на «хворому» автомобілі, попри помітні втрати часу (поляк пропустив вперед Мікко Хірвонена), то для Олексія Лукьянюка вже другий поспіль візит на Кіпр завершився сходом – сьогодні не витримав двигун його Citroen C3 R5… Таким чином, пітерський екіпаж втратив реальний шанс очолити загальний залік чемпіонату Європи і тепер змушений вивчати невеселу статистику своїх виступів у 2019 році – адже сім стартів на етапах ERC принесли їм одну перемогу, по одному другому та четвертому місцю, а також цілих чотири сходи!

Після цього Нассер Аль-Аттія миттєво скинув темп і почав тихесенько-спокійно доїжджати до фінішу – коли відрив від найближчого суперника становить понад дві з половиною хвилин, то можна без зайвого ризику дозволити собі програти навіть півхвилини на найбільш повільній спецділянці Cyprus Rally. Запасу часу все одно вистачає і для перемоги на ралі, і для завоювання п’ятнадцятого титулу чемпіона Близького Сходу – так що «вічний» рекорд (який до того не мав аналогів в історії ралійних серій FIA) Мохаммеда бін Сулайєма нарешті був поконаний! Сімос Галатаріотіс вже вдруге поспіль піднявся на подіум кіпрського етапу ERC – рік тому він святкував перемогу, зараз фінішував другим… На третю сходинку подіуму проскочив Кріс Інгрем, який довів свою перевагу в чемпіонаті Європи майже до двох десятків очок! Порадував своїх уболівальників фін Мікко Хірвонен – четверта позиція на фініші. Для Лукаша Хабая кіпрський раунд завершився успішно – попри свої проблеми, він фінішував п’ятим, завдяки чому вийшов на друге місце в загальному заліку ERC.

P.S. Через кілька годин після фінішу, коли були опубліковані офіційні результати Cyprus Rally, наспів грандіозний сюрприз – Сімос Галатаріотіс втратив своє друге місце, бо не поставив свій автомобіль у закритий парк! Цей несподіваний фінт кіпріота дав подвійний результат – Мікко Хірвонен опинився на третьому щаблі подіуму, а Кріс Інгрем ще більше посилив свою позицію лідера в чемпіонаті Європи (британець додатково отримав ще чотири очки).

Cyprus Rally (попередні результати)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, VW Polo GTI R5) 3:02.51,3
2. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +3.50,9
3. Хірвонен/Оттман (FIN, Ford Fiesta R5) +4.34,0
4. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +5.43,4
5. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta R5) +6.03,0
6. Фон Турн/Еттель (D/A, Skoda Fabia R5 evo) +7.01,5
7. Фернандес/Коронадо (RCH, Skoda Fabia R5 evo) +8.07,7
8. Аль-Куварі/Кларк (Q/GB, Skoda Fabia R5) +8.50,8
9. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +9.26,3
10. Нобре/Моралеш (BR, Skoda Fabia R5) +11.21,5

Чемпіонат Європи (після семи етапів)
1. Інгрем (GB) – 135
2. Хабай (PL) – 116
3. Лукьянюк (RUS) – 110 (113)
4. Мареш (CZ) – 75
5-7. Аль-Аттія (Q) – 39
5-7. Копецкі (CZ) – 39
5-7. Сольберг О. (N) – 39

Чемпіонат Близького Сходу (після чотирьох етапів)
1. Аль-Аттія (Q) – 155
2. Аль-Куварі (Q) – 63
3. Аль-Тефірі (KWT) – 44

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

29-09-2019 5238
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца