Copec Rally Chile, шейкдаун: репетиція прем’єри

Настав якраз той самий рідкісний випадок в ралійному чемпіонаті світу, коли майже всі учасники з’являються на абсолютно незнайомій їм трасі – сьогодні Чилі дебютувало в якості етапу WRC і поповнило досить великий перелік латиноамериканських країн, які колись приймали в себе раунди першості (в компанії з Аргентиною, Бразилією та Мексикою). І зараз майже всім без винятку (тобто учасникам, вболівальникам та представникам ЗМІ) доводиться весь час боротися зі старими стереотипами, які вже встигли міцно закріпити мексиканський і аргентинський етапи чемпіонату світу – адже, на відміну від них, чилійське ралі не є високогірним змаганням. Принаймні, протягом всіх трьох діб жодна спецділянка не підіймалася вище позначки в 700-750 м над рівнем моря. Крім того, частина траси під Консепсьйоном проходить в лісових масивах – багато хто встиг порівняти чилійські спецділянки з відомими валлійськими допами. Словом, якесь зовсім не латиноамериканське ралі!

Перша помітна подія Copec Rally Chile сталася ще під час ознайомлення, коли на дорожній секції Себастьян Льоб несподівано потрапив в аварію – відбулося невелике зіткнення із зустрічною вантажівкою, після чого ельзасець продовжив ознайомлення з трасою на запасному автомобілі. Сьогоднішній шейкдаун відбувався на спецділянці Pinares довжиною 6,45 км – траса виявилася в міру «закрученою», з пристойним перепадом висот (приблизно в 230 метрів), де екіпажі змогли видати середню швидкість не більше 81 км/год. Спрчатку явного лідера в шейкдауні не було – на першій позиції по черзі побували Себастьян Ож’є (Citroen C3 WRC), Кріс Мік (Toyota Yaris WRC), Андреас Міккельсен (Hyundai i20 Coupe WRC)… Але після чотирьох годин заїздів все ж склалася цікава картина – досить помітна перевага виявилася на боці двох команд, Hyundai Motorsport і Toyota Gazoo Racing, які дружно взяли чотири перших місця. Непогано проїхав і Елфін Еванс (M-Sport Ford WRT) – в нього п’яти час. А ось «успіхи» Citroen Racing взагалі нікого не порадували – обидва екіпажі, Себастьяна Ож’є та Есапекки Лаппі, застрягли в кінці Топ-10. Цікаво, під час гонки «Подвійний шеврон» якось реабілітує себе?

Copec Rally Chile, шейкдаун (Топ-10)
1. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) 4.46,4
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1,0
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,2
4. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,6
5. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +3,7
6. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +3,9
7. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +4,0
8. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +4,5
9. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +5,4
10. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +5,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport, Timo Anis

09-05-2019 7556
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца