Barum Czech Rally Zlín: нічна традиція

Вже багато років поспіль однією з фірмових «фішок» Barum Czech Rally Zlín є вечірній доп-пролог на вулицях Зліна. Конфігурація траси час від часу змінюється (іноді організатори навіть запускають по ній бойовий рух в протилежному напрямку), але загальна її концепція не змінюється – спецділянка неодмінно «блукає» по вулицях і провулках міста, та ще й двічі перетинає сама себе… При цьому учасникам необхідно проїхати три кола такої «карусельної» гонки, причому заїзди зазвичай починаються пізно ввечері і затягуються до півночі. При цьому організатори взагалі не придумують якогось особливого порядку старту, щоб якомога «смачніше» запропонувати глядачам групу визнаних фаворитів. Все гранично просто – екіпажі стартують в зворотньому порядку, від останнього до першого стартового номера, жодних винятків з цього правила не допускається. І коли список учасників налічує понад сотню екіпажів, то такі заїзди розтягуються на дві години з гаком.

У 2018 році маршрут прологу повністю повторював торішню конфігурацію – відповідно, і загальна дистанція спецділянки залишилася незмінною (три кола і 9,51 км). Нікого не здивував той факт, що Ян Копецкі досить-таки легко виграв стартовий доп, при цьому на пару секунд випередивши Олексія Лук’янюка – мало того, що Гонза за своїм класом і рівнем гоночної техніки помітно перевершує майже всіх суперників, так він ще й напам’ять вивчив трасу в Зліні (все ж у нього за спиною вже півтора десятка стартів на Barum Czech Rally Zlín). Трохи спантеличив Даніель Сордо – іспанець програв десяток секунд і навіть не дотягнувся до Топ-10… Цікаво, завтра при світлі дня Дані зможе відігратися і нав’язати боротьбу всім визнаним фаворитам чеського ралі? Досі не радує своїми результатами португалець Бруно Магальяйнш – минулорічний віце-чемпіон Європи протягом усього дня жодного разу не фінішував в Топ-10 (ні на вільних тренуваннях, ні в кваліфікації, ні під час прологу)… В суботу ж на всіх учасників чекають вісім спецділянок загальною довжиною 109,72 км.

Становище після СД1
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) 7.07,2
2. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) +2,1
3. Пех/Угел (CZ, Ford Fiesta R5) +3,8
4. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +5,6
5. Йейтс/Едмондсон (GB, Skoda Fabia R5) +6,5
6. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +7,4
7. Одложілік/Туречек (CZ, Ford Fiesta R5) +8,5
8. Якеш/Маху (CZ, Skoda Fabia R5) +8,6
9. Бржезік/Омелка (CZ, Skoda Fabia R5) +9,2
10. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +9,6
11-12. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 R5) +10,3
11-12. Крайм/Хрістіан (D, Skoda Fabia R5) +10,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

25-08-2018 13934
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца