ADAC Rallye Deutschland, СД7: Тянак поза конкуренцією

Фінальний доп п’ятничної секції ADAC Rallye Deutschland в порівнянні з двома іншими спецділянками петлі здається досить нудним – жодних «закручених» поворотів (як в мозельських виноградниках), різких підйомів і спусків… Просто велике поле, кілька асфальтових доріжок (на щастя, одна з них пробігає по краю невеликого гаю), майже «пласка» траса (є тільки плавний спуск і такий же плавний підйом), та ще й замкнута в «кільце». Незважаючи на досить-таки пристойну дистанцію в 9,27 км, спецділянка Wadern-Weiskirchen отримала статус Super Special Stage – тобто ніби чисто глядацького допа, тільки незвично довгого. Враховуючи той факт, що сьогоднішній день стрімко наближається до свого завершення, напевно, не було сенсу розраховувати на якісь приголомшливі подвиги учасників ввечері – час вже подумати про завтрашні бої на танковому полігоні…

Втім, Отта Тянака такі прагматичні міркування взагалі не цікавили – лідер Toyota Gazoo Racing продовжував атакувати в приголомшливому темпі і разом з своїм одноклубником Есапеккою Лаппі зробив переможний дубль на фінальному допі дня (цікаво, що естонсько-фінський дует один в один повторив свій денний успіх на цій ж спецділянці, під час першого заїзду). Таким чином, Тянак відкриє завтрашню частину Rallye Deutschland з відмінними показниками – адже він вже виграв шість допів з семи і лідирує з відривом 12,3 секунди від Себастьяна Ож’є! А Тьєррі Ньовілль сьогодні, на жаль, взагалі втратив ініціативу – тепер його відставання від лідера складає майже півхвилини, або 27,4 секунди… Схоже, якщо бельгієць завтра буде продовжувати в тому ж дусі, йому скоро доведеться думати лише про одне – як захистити своє третє місце від атак Елфіна Еванса і Ярі-Матті Латвали. Принаймні, ця пара однозначно постарається як слід зіпсувати життя лідеру чемпіонату…

Становище після СД7
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 59.22,6
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +12,3
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +27,4
4. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +37,8
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +38,8
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +42,7
7. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +42,8
8. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +58,0
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +59,0
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.21,4

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, WRC

17-08-2018 7319
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца