Шведські «мережива»

Часом ралійна кар’єра юніорів робить дуже примхливі повороти – одним із прикладів цього може стати історія шведа Еміля Бергквіста. Кілька років тому він зі Швеції вирушив прямо до Німеччини, де з першої ж спроби у 2014 році на Opel Adam Cup став переможцем монокубку ADAC Opel Rallye Cup, завдяки чому отримав місце в заводській команді ADAC Opel Rallye Junior Team та програму стартів в ERC Junior. На європейській арені його темп нітрохи не знизився – за кермом Opel Adam R2 Еміль завоював дві вищих титули, в ERC Junior та монопривідному заліку ERC3. Але стрибок на наступний рівень не надто вдався – за два сезони в WRC-2 (у 2016-2017 роках) Еміль Бергквіст в десяти стартах спромігся набрати лише 25 очок, кращими результатами стали шості місця в Монте-Карло і Швеції у 2017 році. Після цього довелося зробити крок назад – повний сезон в J-WRC 2018 року, де швед зумів завоювати вищий титул (плюс взяв третє місце в моноприводному WRC-3). Але повноцінного повернення до WRC-2 не вийшло – два старти у 2019 році та подіум в Португалії.

Зараз схожі «вихиляси» починає вимальовувати інший швед, 24-річний Денніс Родстрьом – після кількох років в чемпіонаті Швеції (в основному, старти на Volvo 940 та Ford Fiesta ST) його стрімко «катапультували» відразу в Junior WRC. Там він провів три сезони поспіль, в 2017-2019 роках – 15 стартів, дві перемоги плюс п’ять подіумів, віце-чемпіон 2018 року та бронзовий призер 2019 року. Можна було припустити, що у Денніса є два основних варіанти подальшої кар’єри – або здійснити вже четверту спробу стати чемпіоном J-WRC, або вже починати поступово опановувати техніку R5… Але останні новини зуміли трохи здивувати – у 2020 році Денніс Родстрьом виступатиме в чемпіонаті Європи в заліку ERC3 Junior (де стартує на вже звичному Ford Fiesta R2T16). В принципі, з огляду на його досвід виступів в чемпіонаті світу, шведа вже зараз можна вважати одним з головних фаворитів ERC3 Junior – навіть з урахуванням того, що три раунди з шести в цьому заліку пройдуть на асфальті. Хто наступного року спробує скласти йому конкуренцію? Поки важко відразу згадати когось з потенційних фаворитів, крім естонця Кена Торна, чеха Еріка Кайса та норвежця Сіндре Фурусета…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото dennisradstrom.se, LAT Images

26-12-2019 18048
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца