Ypres Rally Belgium, СД8: скорочений день

Чимала частина прогнозів на другу п’ятничну секцію складалася виходячи з двох ключових факторів. По-перше, дві фінальні спецділянки дня повинні були проходити в легких сутінках, що цілком могло вплинути на швидкість багатьох екіпажів, а також суттєво підвищити ймовірність чергових інцидентів на трасі… По-друге, залишалося відкритим важливе питання – в якому стані буде покриття місцевих доріжок після того, коли по них старанно проїдуться майже сотня екіпажів і «засмітять» чималою кількістю гравію з узбіч? Повторні заїзди негайно принесли чергове зростання швидкості – принаймні, на найдовших допах, Westouter – Boeschepe (19,6 км) і Kemmelberg (23,62 км), частина екіпажів покращили свої денні часи майже на десять секунд! Цікаво було побачити, як екіпажі подолають найшвидшу спецділянку, фінальний СД секції (Zonnebeke довжиною 9,45 км), але її повторний проїзд був скасований в останній момент зі міркувань безпеки – тобто п’ятниця фінішувала після СД7. Не обійшлося без чергових пригод – сьогоднішній день став справжнім кошмаром для M-Sport Ford WRT, який втратив всі чотири своїх екіпажі (у заліку WRC-2 зійшли Теему Сунінен і Том Крістенссон)!

Залишається відзначити, що Hyundai Motorsport і Toyota Gazoo Racing WRT подолали стартовий день ралі без жодних кадрових втрат. При цьому помітна перевага була на боці корейсько-німецької команди, яка виграла всі сім допів – на її рахунку два хет-трики, чотири дублі та три перших місця в абсолюті за підсумками дня. Тьєррі Ньовілль ввечері зміг відірватися від Крейга Бріна майже на вісім секунд, Отт Тянак якось відбився від постійних атак Елфіна Еванса й Калле Рованпера, які досі тримаються в парі секунд за спиною естонця… Крім того, молодіжна команда Hyundai Motorsport N за підсумками дня раптово отримала два перших місця в заліку WRC-2 – новим лідером став 19-річний швед Олівер Сольберг, а Ярі Хуттунен навіть зі трихвилинної втратою часу (через прокол на СД7) все одно втримався на другій позиції (обидва юніори Hyundai виявилися єдиними представниками WRC-2, яким вдалося подолати всі п’ятничні допи)! Тим часом у WRC-3 продовжує дивувати Йоан Россель – француз начебто взагалі не форсував події, але при цьому не припустився жодної серйозної помилки, завдав кілька влучних «точкових» ударів і тепер лідирує з більш ніж двадцятисекундним відривом.

Становище після СД8
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:04.27,0
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +7,6
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,2
4. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +32,6
5. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +33,4
6. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +39,4
7. Кацута/Уільямс (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1.24,5
8. Лубе/От-Лабурдетт (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.50,0
9. Россель/Коріа (F, Citroen C3 Rally2) +5.28,2
10. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Hyundai i20 N Rally2) +5.44,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, ewrc-results.com (Social media)

13-08-2021 20230
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца