Ypres Rally Belgium, СД4: початок штурму

Цього року організатори бельгійського етапу світової першості запропонували чіткий і «симетричний» маршрут, коли кожна секція повторюється двічі, без додавання будь-яких додаткових спецділянок або зміни порядку СД у маршруті. П’ятнична секція складалася з чотирьох допів довжиною від 9,45 км до 23,62 км, що в сумі давало 67,67 км на коло – або 135,34 км за підсумками всього дня. Після ранкового «реактивного» шейкдауна, на якому майже всі екіпажі на WRC дружно подолали позначку середньої швидкості в 130 км/год, були певні побоювання – чи не побачимо сьогодні щось подібне на повноцінних спецділянках? Картина поки що вийшла неоднозначною – якщо два перших допи лідери подолали зі середньою швидкістю 105-115 км/год, то на двох наступних спецділянках цифри миттєво стрибнули за позначку 120 км/год… Саме на найшвидших допах почалися пригоди, які миттєво вибили два екіпажі M-Sport Ford WRT – на СД3 розтрощив свій Ford Fiesta WRC Адрієн Фурмо, а на фініші секції вилетів Гас Грінсміт. Дісталося також одному з претендентів на перемогу в заліку WRC-2 – стрімко вибув Микола Грязін (VW Polo GTI R5), для якого цей інцидент став вже четвертим у п’яти останніх стартах на етапах WRC (після аварій і сходів у Хорватії, на Сардинії та в Естонії)…

Поки що події на першій п’ятничній секції повністю підтверджують більшість попередніх прогнозів – помітна перевага зараз на боці Hyundai Motorsport, єдиної команди вищої ліги WRC, у складі якої є пілоти з досвідом попередніх виступів на Ypres Rally. Тьєррі Ньовілль і Крейг Брін відразу задали високий темп, завдяки чому вже на чверть хвилини «втекли» від усіх своїх суперників – при цьому обидва йдуть абсолютно на рівних (після 67,67 км бойової дистанції розрив між бельгійцем й ірландцем становить всього лише 0,4 секунди!). Плюс ще Отт Тянак тримається на третьому місці. У тойотовців кращими поки залишаються Елфін Еванс (від подіуму його відділяють менше секунди) і Калле Рованперя (фін зараз їде дуже акуратно та тримається п’ятим), а ось Себастьян Ож’є збився з темпу, коли на СД3 проїхав пару кілометрів зі проколом… У WRC-2 умови диктує Теему Сунінен (Ford Fiesta Rally2), який виграв три допи з чотирьох і більше ніж на двадцять секунд випереджає обидва екіпажі Hyundai Motorsport N на нових Hyundai i20 N Rally2 (Олівер Сольберг пробився на друге місце і випередив свого одноклубника Ярі Хуттунена на 0,3 с). У заліку WRC-3 Йоан Россель все ж спромігся відбити всі атаки бельгійської армади та досить несподівано лідирує у своїй категорії!

Становище після СД4
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 34.42,2
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,4
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +16,4
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +17,2
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +22,5
6. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +30,3
7. Кацута/Уільямс (J/GB, Toyota Yaris WRC) +47,9
8. Лубе/От-Лабурдетт (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.38,3
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta Rally2) +2.47,5
10. Россель/Коріа (F, Citroen C3 Rally2) +2.51,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Ziggysony Motorsport videos

13-08-2021 25253
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца