«Відтік кадрів» з ERC?

Оскільки чемпіонат Європи стартує на пару місяців пізніше, ніж світова першість (стартовий раунд ERC-2020 відбудеться в кінці березня на Азорських островах), то питання про можливий склад учасників ERC зараз не надто часто виникають – більшість команд та екіпажів все ще перебувають в стадії формування бюджету та складання програми виступів. Але нещодавня новина про те, що дворазовий призер Junior WRC (друге і третє місця за підсумками сезону), 24-річний швед Денніс Родстрьом планує повний сезон в ERC3 Junior, змусила багатьох вже зараз замислитися над питанням – а кого саме ми побачимо на європейських трасах у 2020 році, особливо в абсолюті? Тим більше, що чемпіонат Європи в останні роки не надто тішив великою кількістю регулярних учасників, здатних реалізувати програму мінімум з чотирьох-шести стартів… Тим більше, що свіжоспечений чемпіон Європи 2019 року, британець Кріс Інгрем, зараз прагне якомога швидше піти «на підвищення» – тобто нарешті реалізувати повноцінну програму виступів у WRC-3 (він же колишній WRC-2).

Доводиться зараз займатися підрахунками й думати, хто ж в наступному році планує великі програми в ERC. Поки що перелік потенційних основних учасників не надто великий – Олексій Лук’янюк (попри поразку від Інгрема в цьому році, він все одно залишається найсильнішим пілотом в нинішньому ERC), Лукаш Хабай, Норберт Херціг, Маріян Грібель… Ще пару днів назад в цьому списку перебував також чех Філіп Мареш, який в серпні в приголомшливому стилі став чемпіоном ERC1 Junior (тоді долю титулу вирішили лише 0,3 секунди відриву від головного суперника, Кріса Ігрема, на фініші Barum Czech Rally Zlín). Тим більше, Мареш відразу по завершенні сезону чітко сформулював своє завдання на 2020 рік – максимально використати накопичений досвід та поборотися за титул чемпіона Європи в абсолюті. Але два дні тому раптом з’явилося коротке повідомлення – AČR (Autoklub České Republiky), який вже три роки підтримував Філіпа Мареша і допоміг йому стати чемпіоном ERC1 Junior, планує для свого підопічного програму стартів у WRC. Таким чином, ERC незабаром може втратити відразу два ключові екіпажі – тобто юніорів Мареша та Інгрема…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Filip Mareš Rally

26-12-2019 12510
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца