Повернення на трон

Тиждень тому фінішував чемпіонат Парагваю, який вже багато років поспіль був одним з «форпостів» для техніки міжнародних класів FIA в Південній Америці – саме місцеві команди й екіпажі активно закуповували ралійні автомобілі класів Super 2000 та R5, причому часом з мінімальним відставанням від своїх європейських колег. Зараз у парагвайців з’явився солідний конкурент (у вигляді чемпіонату Чилі), але поки вони все одно залишаються лідерами в світі латиноамериканських ралі… На фінальному раунді, Petrobras Rally de Santani, сталася дуже важлива подія – на вищу сходинку подіуму за підсумками сезону піднявся Алехандро Галанті на прототипі Toyota Etios R5, який представляв фірмову команду Toyota Gazoo Racing Paraguay. Щоб гарантувати собі титул, Галанті вистачило чотирьох очок за підсумками першого дня ралі – отже, після дванадцяти років перерви Алехандро знову став чемпіоном Парагваю (до того він перемагав в 1998, 2003, 2005 та 2007 роках).

Напевно, найбільшою несподіванкою нинішнього чемпіонату Парагваю стала серйозна невдача Густаво Саби, семиразового національного чемпіона (2006, 2009, 2013, 2015, 2016 2017, 2018), який ще рік тому одним з найперших придбав новітній Volkswagen Polo GTI R5 замість перевіреної та успішної Skoda Fabia R5. Така стрімка заміна техніки швидко стала великим головним болем для Саби – адже в цьому році він стартував за кермом VW Polo GTI R5 на одинадцяти міжнародних та національних ралі, в яких записав на свій рахунок чотири перемоги, два других місця й п’ять сходів. Загальний підсумок «німецького» експерименту не надто тішить – повністю програний чемпіонат Парагваю, де Саба хоч і виграв більше всіх етапів, але зміг завоювати лише «бронзу». Втім, в міжнародному FIA CODASU Rally Championship у нього є досить непогані шанси на титул… Хоча останнім часом набагато більше цікавить інше питання – раптом Густаво Саба найближчими днями знову влаштує чергову зміну гоночної техніки? Адже зараз надходить час нової Skoda Fabia R5 evo…

Petrobras Rally de Santani
1. Саба/Муссано (PY/RA, VW Polo GTI R5) 1:21.48,29
2. Домінгес/Галіндо (PY/RA, Hyundai i20 R5) +52,12
3. Галанті А./Суажа (PY/RA, Toyota Etios R5) +1.48,22
4. Лафарха/Мауне (PY, Mitsubishi Lancer Evo X) +11.03,48
5. Браво/Мартінес (PY, Mitsubishi Lancer Evo X) +11.17,61
6. Жалук/Олмос (PY/RA, Citroen DS3 R3T Max) +14.39,49

Чемпіонат Парагваю, дивізіон 4WD*
1. Галанті – 176
2. Домінгес – 150,5
3. Саба – 130,5
* – попередні дані

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Saba Competición, Raúl Cañete (Última Hora)

10-11-2019 16279
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца