Новинка в Південній Африці

За інших обставин Rally of South Africa, яке одночасно було етапом міжнародного чемпіонату Африки (FIA African Rally Championship) і національної першості Південної Африки, могло і не привернути особливої уваги іноземних глядачів. Яких сюрпризів взагалі можна було чекати від цієї гонки? Ні у кого навіть не було сумнівів в тому, що в міжнародному заліку не буде рівних кенійцю Манвіру Барьяну на Skoda Fabia R5, який вже двічі ставав чемпіоном Африки (в 2017-2018 роках) і зараз мчить до третього титулу, а в національній категорії будуть воювати виключно місцеві екіпажі на техніці класу R2 на чолі з Гаєм Боттеріллом (як відомо, з 2017 року в південноафриканській першості вивели з великої гри всю повнопривідну техніку категорії N4 і Super 2000). Почасти, так і склалося – Барьян всю гонку бився за перемогу в абсолюті і заліку FIA ARC, а Боттерілл за кермом Toyota Etios R2 буквально розгромив всіх своїх суперників в національному чемпіонаті…

Але був присутній один фактор, який раптом зруйнував всю цю передбачувану картину – на ралійних трасах Південної Африки несподівано з’явився вже добре відомий прототип Toyota Etios класу R4, побудований ще два роки тому французькою компанією ORECA! За його кермом з’явився відомий пілот Херген Феккен, який свого часу був одним з лідерів заводської команди Volkswagen South Africa, двічі ставав чемпіоном Південної Африки. Саме цей ветеран, який вперше стартував за кермом цього автомобіля, здобув перемогу на Rally of South Africa і майже на сорок секунд випередив Манвіра Барьяна на більш потужній Skoda Fabia R5. До речі. незабаром прототип перейде в руки Гая Боттерілла – виявляється, автомобіль придбаний командою Wildcat Racing Team, в складі якої Гай продовжить виступи в національному чемпіонаті Замбії (до того він пілотував тут екс-заводську Toyota Auris S2000). Це якраз той екземпляр Toyota Etios R4, побудований два роки тому для тестів – для машини це лише другий бойовий старт після минулорічного гравійного Rallye Ciudad de Granada в Іспанії, де британець Осіана Прайс фінішував другим. І ось тепер є перша в історії перемога автомобіля R4!

Rally of South Africa
1. Феккен/Арьєс (ZA, Toyota Etios R4) 2:19.30,1
2. Барьян/Старрок (EAK/GB, Skoda Fabia R5) +38,9
3. Боттерілл/Вейсі-Лайл (ZA, Toyota Etios R2) +7.38,2
4. Гомес Л./Гомес У. (Z, Ford Fiesta R5) +9.08,4
5. Шермохамед/Колер (EAT/ZA, Toyota Yaris S2000) +9.20,3
6. Потгітер Й./Дю Туа (ZA, Ford Fiesta R2) +10.41,4

FIA African Rally Championship (після двох етапів)
1. Барьян (EAK) – 86
2. Феккен (ZA)– 50
3. Боттарі (CI) – 36

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota South Africa, sarallying.co.za

05-05-2019 14740
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца