«Кубок Лиманів»: не тільки WRC

Українським ралі цього року теж довелося постійно враховувати наслідки пандемії коронавіруса і вже не раз старанно «перекроювати» всі свої календарі. Тому й склалася така непроста ситуація, коли протягом трьох поспіль уїк-ендів пройдуть відразу три змагання національного рівня – в Одеській області Ралі «Куяльник» (15-16 серпня, третій етап «Кубка Лиманів»), потім 22-23 серпня Ралі «Маріуполь» (другий раунд «великого» чемпіонату України) і 29-30 серпня прийде черга на Ралі XADO DRC (харківський раунд «Кубка Лиманів»)… Багатьом учасникам довелося робити дуже непростий вибір між цими ралі – далеко не у кожного є можливість виступати аж три тижні поспіль. Тому кількість учасників Ралі «Куяльник» виявилася трохи меншою, ніж на двох перших етапах серії – на старті з’явилися 24 екіпажі (на Ралі «Северин» та Ралі EUROLUB було по 27 учасників). Як і три тижні тому на Ралі EUROLUB, головним і фактично єдиним фаворитом змагання був екіпаж Eurolamp WRT – українсько-естонський дует Валерія Горбаня і Сергія Ларенса на Mini JCW WRC…

З приводу переможця Ралі «Куяльник» жодних сумнівів не було – Горбаню могли перешкодити або дуже великий штраф (не менше п’яти хвилин), або серйозні технічні проблеми. Тому підсумки виступу екіпажу Eurolamp WRT були закономірними – шість виграних допів з шести, майже п’ять хвилин відриву та друга поспіль перемога на етапах «Кубка Лиманів». Зате за спиною лідера знову розгорнулися драматичні події за участю вже звичного тріо екіпажів – Руслана Топора, Антона Корзуна і Сергія Потійка… Таке враження, що Корзун вирішив зібрати всі можливі неприємності мінімум на пару років вперед – в цьому році він вже в четвертому старті поспіль зіткнувся з проблемами. Правда, цього разу сценарій трохи змінився – якщо на трьох попередніх ралі Антон зазвичай втрачав час на перших спецділянках, після чого потім надолужував втрачене, то зараз все було з точністю до навпаки. Успішний старт, чотири поспіль других часу на СД, близько 35-50 секунд відриву від переслідувачів – і все це перекреслив прикрий схід на передостанній спецділянці!

У Топора була своя битва з Потійком – чемпіон України 2017 року спочатку різко відірвався від Сергія (десь на два десятки секунд), після чого постійно відбивав усі контратаки опонента. На фініші їх розділили неповні вісім секунд на користь Руслана… Так вже склалося, що Топор у цьому році є лідером «Кубка Лиманів» як в абсолютному заліку першості (24 очка), так і в «неофіційній» категорії Production – на всіх трьох етапах серії він або ставав переможцем, або пропускав вперед тільки екіпажі на техніці WRC (тобто Валерія Горбаня та Ігоря Чаповського). У моноприводі досі немає рівних екіпажу Михайла Горшкова і Станіслава Прусса на Honda Civic Type-R FN2 – крім трьох перемог у класі P7 (автомобілі з об’ємом двигуна до 2000 куб.см), на їхньому рахунку є також три поспіль фініші в Топ-10 в абсолюті. Але є ще один екіпаж, який демонструє таку ж приголомшливу стабільність і швидкість – це лідери класу P5 (об’єм двигуна до 1400 куб.см) Ігор Білоусов та Олександр Арич, які на своєму ВАЗ-2113 також тричі поспіль фінішували в Топ-10 абсолюту!

Ралі «Куяльник» (Топ-10)
1. Горбань/Ларенс (UA/EE, Mini JCW WRC) 1:06.47,28
2. Топор/Безруков (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +4.52.98
3. Потійко/Мішин (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +5.00,82
4. Рель/Донський (UA, VW Polo Proto) +8.28,27
5. Петренко/Дембицька (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +8.39,89
6. Горшков/Прусс (UA, Honda Civic Type-R FN2) +13.53,43
7. Білоусов/Арич (UA, ВАЗ-2113) +14.46,56
8. Попов/Лєвін (UA, Honda Civic) +18.51,23
9. Нікітюк/Залюбовська (UA, Subaru Impreza) +19.50,87
10. Волошин/Щербаков (UA, Opel Kadett) +20.01,67

«Кубок Лиманів», абсолют (після трьох етапів)
1. Топор – 24
2. Горбань – 20
3. Корзун – 11
4. Потійко – 10
5. Петренко – 9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Антон Реуцький (R&G Project), Микола Кочерга

18-08-2020 52047
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца