Боротьба для Аль-Аттії!

Ще недавно здавалося, що якихось особливих сюрпризів у ралійному чемпіонаті Близького Сходу не буде. Є беззаперечний фаворит Нассер Аль-Аттія, у якого є один відносно серйозний суперник – оманець Абдулла Аль-Равахі (має шанс на перемоги на окремих етапах у випадку проблем у катарця, як це сталося у січні на Oman International Rally, стартовому раунді FIA MERC 2023 року). У перемозі Аль-Аттії на його домашньому Qatar International Rally взагалі ніхто не сумнівався… Але публікація переліку учасників катарського ралі принесла справжню сенсацію – до Лусаїла повинні були прибути відразу три чемпіони WRC2 на Skoda Fabia Rally2 evo (норвежці Мадс Естберг й Андреас Міккельсен, фін Еміль Ліндхольм)! Тобто був перевершений навіть торішній рекорд, коли на катарських трасах можна було побачити Мадса Естберга та Кріса Міка… Часом навіть виникає підозра – чи не планують у Катарі після футбольного чемпіонату світу прийняти в себе ще й раунд WRC на Близькому Сході? Тим часом інтригує активність Нассера Аль-Аттії на початку сезону – для нього це вже четвертий старт з Нового року (після «Дакару»-2023, Oman International Rally, Saudi Baja Hail), а попереду ще два великих змагання протягом місяця – Abu Dhabi Desert Challenge та Qatar International Baja…

Більше оперативніших новин про міжнародні ралі-рейди – на Telegram-каналі «Ukraine & Cross-Country Rally»

Завдяки скандинавському «десанту» (до речі, Естберг з Міккельсеном і Ліндхольмом були заявлені в залік FIA MERC і можуть набирати очки в цій серії) вболівальники отримали один з найцікавіших етапів чемпіонату Близького Сходу за багато років. Не так часто побачиш, коли Нассер Аль-Аттія протягом усього змагання не мав беззаперечної переваги у швидкості – катарець виграв «лише» сім спецділянок зі тринадцяти (зазвичай цей показник у нього близький до 100%) і на 12,4 секунди випередив Мадса Естберга (норвежець завдяки торішньому виступу вже непогано ознайомлений з тутешніми трасами). От Андреас Міккельсен з Емілем Ліндхольмом все ж більше часу витратили на адаптацію до особливостей місцевих спецділянок, тому й обмежилися третім і четвертим місцями. Поки що подальші плани обох норвежців невідомі, а от фін цілком може поїхати до Мексики на етап WRC (16-19 березня) – у цьому випадку додатковий старт у Катарі піде йому на користь. Тим часом Нассер Аль-Аттія завдяки домашній перемозі очолив загальний залік FIA MERC (Абдулла Аль-Равахі вибув уже на СД5), після чого змушений буде пропустити наступний раунд – адже Kuwait International Rally за своїми термінами (16-18 березня) збігається з Qatar International Baja, етапом Кубка світу з бах…

Qatar International Rally
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Volkswagen Polo GTI R5) 1:44.07,4
2. Естберг/Барт (N/S, Skoda Fabia Rally2 evo) +12,4
3. Міккельсен/Еріксен (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.37,5
4. Ліндхольм/Хямяляйнен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.06,2
5. Аль-Куварі/Мур (Q/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +5.52,5

FIA Middle East Rally Championship (після двох етапів)
1. Аль-Аттія Н. (Q) – 54
2. Аль-Зефірі (KWT) – 34
3. Аль-Аттія Х. (Q) – 34
4. Аль-Равахі (OM) – 30
5. Дхафірі (KWT) – 26

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Neil Perkins, QMMF

20-02-2023 24584
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца