RallyRACC Catalunya, СД6: без права на помилку

Свого часу довелося досить довго звикати до того, що каталонський раунд WRC перетворився на змагання зі змішаним покриттям – п’ятниця проходить переважно на гравії, після чого учасники на вечірньому великому сервісі швидко здійснюють зміни в налаштуваннях своєї ралійної техніки та в суботу-неділю виступають на асфальті. Зараз же доводиться звикати до того, що RallyRACC Catalunya повернулася до свого попереднього формату, тобто буде проходити виключно на асфальті. Звичайно, якась кількість гравію на трасі з’явиться, але тільки випадково – коли екіпажі почнуть у поворотах викидати каміння та землю з узбіч на середину дороги… У п’ятницю жодних попередніх «розминок» не було передбачено – заплановані два проїзду секції з трьох спецділянок довжиною від 14,21 км до 21,80 км (бойова дистанція дня склала 112,02 км). Причому на старті петлі учасників чекали два найдовших допи п’ятниці – Vilaplana (20,00 км) і La Granadella (21,80 км)… І перший інцидент не змусив на себе чекати – на першій же спецділянці Такамото Кацута (Toyota Yaris WRC) не вписався в поворот, врізався в сталевий відбійник, розтрощив передню підвіску. Вражає і навіть спантеличує, як у японця після його тріумфу в Кенії (третє місце) все миттєво занепало – вже п’ять поспіль провалів!

Але центральною подією всього ралі все одно залишалося протистояння Toyota Gazoo Racing WRT і Hyundai Motorsport. Чи зуміють тойотівці в Каталонії гарантувати собі титул в командному заліку – чи «корейці» все ж відкладуть остаточне розв’язання цього питання на фінальний раунд у Монці? П’ятничні події негайно показали, що така невизначеність може протриматися до самого фінішу RallyRACC Catalunya – спочатку була успішна атака Елфіна Еванса (Toyota Yaris WRC), але пізніше Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC) почав старанно «пресувати» валлійця… Ключовий момент стався на передостанньому п’ятничному допі, коли Еванс ледве втримався на трасі (на повній швидкості потрапив на гравійний розсип, машину ледь не викинуло з дороги) – від його переваги в 7-8 секунд нічого не залишилося…За підсумками першого дня лідером став Ньовілль, причому з мізерною перевагою – всього лише 0,7 секунди після 112 км допів! На третьому місці теж неспокійно – Себастьян Ож’є поки не в змозі встигнути за Ньовіллем з Евансом і більше зайнятий тим, щоб відбитися від атак Даніеля Сордо. Однак у Hyundai Motorsport теж немає комфортного життя – адже команда втратила третину своїх сил, коли Отта Тянака на СД4 викинуло з траси – сход і 30 хвилин по SupeRally…

Поки тривала напружена битва в вищих ешелонах, у заліках WRC-2 і WRC-3 теж почали «закручуватися» свої власні трилери – коли обставини та суперники намагаються створити якомога більше перешкод і проблем для претендентів на найвищі титули. У WRC-2 у Мадса Остберга (якому конче потрібна перемога в Каталонії) виникли чималі клопоти – спочатку на нього почав тиснути француз Ерік Камійї (битва тривала на рівних протягом чотирьох допів), а на СД5 норвежець раптом пробив колеса та втратив понад півтори хвилини на його заміну. Результат дійсно безрадісний – Остберг завершив день на п’ятій позиції з майже двохвилинним відставанням від Камійї. Завтра Мадс мусить тільки атакувати стрімголов – щоб дотягнутися хоча б до третього місця (на якому несподівано розташувався чех Ерік Цайс, дебютант чемпіонату світу), йому треба відіграти щонайменше 80 секунд… Схожа ситуація склалася також в заліку WRC-3 – Каєтан Каєтановіч хоч і зумів уникнути проблем у вигляді проколів, але його старанно «відсувають» на третє місце. На першу позицію прорвався фін Еміль Ліндхольм (правда, в Каталонії він заявлений як «навігатор», статус пілота ж офіційно має його штурманесса Реета Хямяляйнен), другим тримається господар траси Хосе Марія Лопес…

Становище після СД6
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:01.26,6
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +0,7
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +19,4
4. Сордо/Каррера (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +24,8
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +38,0
6. Фурмо/Кориа (F, Ford Fiesta WRC) +1.10,2
7. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +1.28,9
8. Сольберг/Дрю (S/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.55,6
9. Соланс Н./Марті (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.30,5
10. Камійї/Вільмо (B, Citroen C3 Rally2) +3.50,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota, WRC.com

15-10-2021 34691
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца