Rallye de Monte-Carlo, СУ5: Ож’є проти Ньовілля

Через це злощасне скасування першої ранкової спецділянки розклад секції «зсунувся» майже на 20 хвилин – всім уболівальникам довелося зайву третину години з нетерпінням чекати на відновлення боротьби в групі лідерів нинішнього Rallye Automobile de Monte-Carlo. Тим більш, події в ралі зараз стрімко виходять за рамки «стандартного» формату «Ож’є, Ньовілль, Тянак один проти одного і проти всіх» – адже в цю битву готовий за першої ж нагоди втрутитися Себастьян Льоб! І навряд чи когось може заспокоїти той факт, що ельзасець зараз перебуває на четвертій позиції і відстає від Топ-3 лідерів десь на 35-40 секунд – всі чудово знають, на що здатний Льоб на своїх улюблених трасах… Цілком можна отримати такий карколомний сценарій подій на трасі, що за кілька годин ми всі з чималим подивом будемо розглядати незвичну картину – на першій сходинці загального заліку красується Себастьян Льоб не на звичному Citroen, а за кермом Hyundai i20 Coupe WRC (який взагалі ніяк не вписується в звичну картину, створену за останні півтора десятиріччя). Плюс цікаво ще поспостерігати, чим же завершиться «шинна лотерея», в якій Hyundai Motorsport зробив незвичну ставку.

У підсумку, на фініші першої п’ятничної секції глядачі стали свідками чергового витка «каруселі», після якого зазвичай відбувається чимало помітних змін в турнірній таблиці ралі. Як завжди, стан траси (асфальт плюс всі різновиди снігу і льоду) змінюється мало не щохвилини – і навіть дуже вдалий варіант вибору шин вже через півгодини-годину може виявитися не таким ефективним… У підсумку, всі екіпажі Hyundai Motorsport трохи пригальмували – наприклад, очікуваної стрімкої атаки Льоба в гонитві за третьою позицією не сталося. Але загальна ситуація поки складається на користь корейсько-німецької команди – адже Тьєррі Ньовілль зберіг за собою позицію лідера, Себастьян Льоб залишився на четвертому місці, а Андреас Міккельсен навіть трохи додав у швидкості і став вже п’ятим в абсолюті. Таким чином, зараз в Топ-5 зуміли пробитися всі три екіпажі Hyundai – така розстановка сил може стати непоганим «плацдармом» для їх подальшого наступу… Поки що нагадав про себе інший чемпіон світу – Себастьян Ож’є показав найкращий час на СД (до речі, в останній раз він вигравав доп за кермом автомобіля Citroen аж в листопаді 2011 року на Wales Rally GB), вийшов на друге місце і тепер лише на три секунди з невеликим відстає від Тьєррі Ньовілля. А для Отта Тянака сьогоднішній ранок успішним не назвеш – естонець розгубив весь вчорашній «нічний» запас часу і вже помітно відстає.

Становище після СД5
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 55.21,0
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +3,4
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +16,9
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +50,6
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.03,4
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.05,6
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.09,7
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +1.13,0
9. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1.14,3
10. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +3.11,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (WRC), Hyundai Motorsport

25-01-2019 7392
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца