Rallye de Monte-Carlo, СД2: ударний старт

Початок сезону на такому специфічному змаганні, як Rallye de Monte-Carlo, завжди породжує безліч питань. Якими будуть умови на трасі у найближчі дві-три години? Наскільки швидко екіпажі адаптуються до місцевих трас? Як працюватимуть шини компанії Pirelli, яка після десяти років перерви знову здобула статус шинного монополіста у WRC? Тим більше за останні півроку у більшості екіпажів було не надто багато тестів з використанням нової продукції Pirelli. Крім того, Rallye de Monte-Carlo стартувало без звичного шейкдауну – тобто учасники підбирали налаштування та шини буквально «навпомацки», спираючись виключно на свій попередній досвід виступів на тутешніх трасах… За таких початкових умов може навіть здатися дивним, що стартова секція (два допи довжиною 20,58 км і 20,78 км) пройшла відносно спокійно – вибули тільки 3 екіпажі з 79, причому два з них просто з технічних причин. Але все одно не обійшлося без повноцінного вильоту з траси – на першій же спецділянці Теему Сунінен полетів шкереберть і буквально «розплющив» свій Ford Fiesta WRC. Мінус один заводський екіпаж на WRC – важко повірити, що такий «зіжмаканий» автомобіль можна швидко відновити…

Інших ефектних епізодів у вищій лізі вже не було, хоча для грандів сьогоднішня секція склалася по-різному… Наприклад, троє не стали відкладати справу на потім і відразу розпочали повноцінні бойові дії – трійку лідерів за підсумками четверга склали Отт Тянак (естонець однозначно має бажання взяти реванш за свій торішній провал, коли він вибув після ефектного «катапультування» з траси), Калле Рованперя й Елфін Еванс. Тьєррі Ньовілль зі Себастьяном Ож’є намагалися не ризикувати з самого старту – бельгієць максимум уваги приділяв взаємодії зі своїм новим штурманом, у француза ж несподівано «завередували» гальма, і він вирішив за краще акуратно, без зайвих пригод дістатися до сервісу… Даніель Сордо націлювався на боротьбу за лідерство, але так і не зміг зловити темп – понад сорок секунд відставання. У Топ-10 майже відразу «заїхали» два екіпажі на Rally2 – норвежця Андреаса Міккельсена та француза Адріена Фурмо. Склалася навіть кумедна ситуація в M-Sport Ford WRT, оскільки Фурмо на своєму Ford Fiesta Rally2 випереджає Гаса Грінсміта (Ford Fiesta WRC)!

Становище після СД2
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) 24.17,5
2. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +3,3
3. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +8,5
4. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +16,0
5. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +16,9
6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +42,7
7. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.07,8
8. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.18,3
9. Фурмо/Жамуль (F.B, Ford Fiesta Rally2) +1.27,2
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.30,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Twitter (@OttTanak)

21-01-2021 23328
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца