Rallye de Monte-Carlo, СД1: старт сезону

Отже, сорок сьомий чемпіонат світу з ралі стартував! Як завжди, організатори Rallye Automobile de Monte-Carlo миттєво подбали про те, щоб учасники не відчували стану нудьги з перших же хвилин гонки – програму змагань відкрила вечірня секція в четвер, що складається з двох спецділянок довжиною 20,76 км (La Bréole – Selonnet) і 20,59 км (Avançon – Notre-Dame-du-Laus). Отже, маємо сорок кілометрів нічної траси на абсолютно непередбачуваному покритті – насправді, просто чудова «прелюдія», всі миттєво отримують просто гігантську «ін’єкцію» адреналіну (тобто і екіпажі, і команди, і вболівальники)! До речі, інформація про те, який тип шин вирішили вибрати ті чи інші екіпажі, теж заінтригувала – майже всі взяли по чотири «шиповки», варіанти були тільки з запасними колесами (більшість взяли по дві надм’які покришки, плюс Себастьян Льоб з Андреасом Міккельсеном вирішили обмежитися однією шиною для снігу). Зате з цього ряду дуже різко «випадав» Тьєррі Ньовілль – бельгієць здивував своїм вибором (чотири SuperSoft і дві «шиповки»). Ризик чи розрахунок?

Першим на трасу помчав Себастьян Ож’є (адже стартові позиції сьогодні були визначені згідно за підсумками чемпіонату світу 2018 року), який мав нарешті випробувати в бойових умовах новий для себе Citroen C3 WRC. Якось дуже швидко з’ясувалося, що Тьєррі Ньовілль дуже помітно відстає від обох своїх головних суперників – Отта Тянака (естонець негайно показав найкращий час на допі) і Себастьяна Ож’є (француз стрімко програв Отту відразу десять секунд)… Бельгієць ж відстав від естонця майже на півхвилини. Але подальші події на трасі додали чималу порцію інтриги. По-перше, на другу позицію стрімко прорвався Кріс Мік, завдяки чому Toyota Gazoo Racing відзначила початок сезону переможним дублем на спецділянці. По-друге, Себастьян Леб пробився на четверте місце і став найшвидшим в складі Hyundai Motorsport. Як і передбачалося перед стартом сезону, екіпажі M-Sport Ford WRT швидко опинилися в ролі наздоганяючих – Теему Сунінен вилетів з траси і намертво застряг в заметі, Понтус Тідеманд вперше стартував на WRC останнього покоління і відстав мало не на хвилину. Зате валлієць Елфін Еванс цілком гідно розпочав гонку в ролі лідера своєї команди – шостий час.

Становище після СД1
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 13.02,0
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +5,0
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +10,6
4. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +23,2
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,8
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +32,3
7. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +32,7
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +35,4
9. Миккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,0
10. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +52,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota Gazoo Racing, Citroen Racing

24-01-2019 9240
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца