Rally Turkey Marmaris, СД8: «проблемна естафета»

Після ранкової секції, за підсумками якої чинний чемпіон світу Отт Тянак несподівано і майже миттєво опинився поза грою, у багатьох уболівальників і оглядачів негайно виникло питання – інцидент з естонцем стане єдиним таким епізодом у суботу чи це тільки початок повноцінної «хвилі» пригод? Відповідь надійшла майже миттєво – причому на тій же само марафонській спецділянці Yeşilbelde, яка вранці стала непереборною перешкодою для Тянака! При цьому характер неприємностей істотно змінився – ранковий схід естонця поки залишається єдиним у вищій лізі, зате почалася справжня епідемія проколів… Причому ця напасть виявилася неймовірно перебірливою і з усіх фаворитів дошкуляла виключно екіпажам Toyota Gazoo Racing. Найпершим постраждав Себастьян Ож’є, який на Yeşilbelde пробив переднє колесо… На щастя, це сталося перед фінішем спецділянки, тому француз не став зупинятися для заміни колеса і завершив дистанцію з відносно невеликими втратами часу – приблизно півхвилини. Але про збереження лідерства в ралі вже не варто було мріяти…

Наступними «естафету неприємностей» перехопили інші представники Toyota – спочатку Калле Рованперя «дошкандибав» з пробитим колесом (теж приблизно півхвилини втрачено), потім Елфін Еванс після чергового проколу змушений був скинути швидкість, через що за підсумками дня його відставання від лідера Тьєррі Ньовілля склало цілу хвилину. Після всіх цих потрясінь картина стрімко змінилася – як і в п’ятницю ввечері, два перших місця захопили екіпажі Hyundai Motorsport, Тьєррі Ньовілля і Себастьяна Льоба! Зараз тойотівці потрапили в дуже неприємну ситуацію – якщо Себастьян Ож’є все ще тримається в Топ-3 й у «проміжному» заліку залишається лідером чемпіонату, то Toyota Gazoo Racing поки що повністю програє командний залік… Але корейсько-німецькій команді все одно рано спочивати на лаврах і догравати партію в режимі «Доїхати та перемогти» – в неділю заплановані два проїзди ще однієї спецділянки-монстра, Çetibeli довжиною 38,15 км! Що стосується M-Sport Ford WRT, стан британської команди наочно ілюструє один сумний факт – навіть серія проколів у екіпажів Toyota не дозволила Теему Сунінену й Есапеккі Лаппі поборотися за місця в Топ-5…

В дивізіонах WRC-2 і WRC-3 вистачало пригод, причому вони приблизно повторювали те, що відбувалося у вищій лізі. Все почалося з того, що у «заводський» категорії WRC-2 норвежець Ейвінд Брюнільдсен на цій нещасливій спецділянці-велетні Yeşilbelde нахапав цілий пакет неприємностей – прокол, заміна колеса на СД, потім взагалі відірвав колесо… У другій половині дня внаслідок проколу постраждав лідер Адрієн Фурмо – екіпаж M-Sport Ford WRT витратив десь дві хвилини на заміну пробитого колеса та віддав перше місце шведу Понтусу Тідеманду. Цікаво, кому з цієї пари лідерів більше пощастить на завтрашньому «монстрі» Çetibeli? У «клієнтському» заліку WRC-3 триває окрема битва – поляк Каєтан Каєтановіч пробився на позицію лідера та сподівається взяти реванш за свій провал в Естонії (тоді Кайто зробив «дах» на фінальному Power Stage і втратив третє місце в заліку WRC-3). Крім того, Каєтановіч зараз лідирує в заліку всіх R5/Rally2, а також тримається в Топ-10 абсолюту… Юний болівієць Марко Буласія (через тиждень йому якраз виповниться 20 років) відкотився на друге місце, але навіть цей результат гарантує йому лідерство в загальному заліку WRC-3.

Rally Turkey Marmaris (становище після СД8)
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:36.38,3
2. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +33,2
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +33,2
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +1.00,8
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.18,8
6. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.35,0
7. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.28,0
8. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +3.15,4
9. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +4.20,4
10. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.39,6

Rally Turkey Marmaris, WRC-2 (становище після СД8)
1. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) 1:43.44,2
2. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta Rally2) +1.32,2
3. Брюнільдсен/Майнор (N/A, Skoda Fabia Rally2 evo) +59.29,4

Rally Turkey Marmaris, WRC-3 (становище після СД8)
1. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) 1:42.50,1
2. Буласія/Дер-Оганнесян (BO/RA, Citroen C3 R5) +46,3
3. Фернандес/Гарсія (RCH/RA, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.40,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai, Twitter (@PontusTidemand)

19-09-2020 27166
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца