Rally Turkey Marmaris: без права на помилку

Нескінченне і невблаганне «стискання» календаря WRC, коли зі 14 запланованих раундів було через низку причин втрачено 9 (один через соціально-політичну кризу в Чилі, інші через пандемію коронавірусу), а на заміну вдалося знайти лише два варіанта-«джокера» в Естонії та Бельгії, змусило всіх учасників переглянути свою тактику. Оскільки зараз немає жодних гарантій, що неодмінно вдасться провести решту етапів (всього лиш три), доводиться діяти за принципом «Будь-яке ралі може стати фіналом сезону, тому треба вигравати вже сьогодні». Крім того, недавня спроба «упакувати» у вересні-жовтні чотири раунди призвела до того, що перерва між ралі в Естонії та Туреччині вийшла мінімальною – менш ніж два тижні… Такий темп далеко не всім під силу, за винятком заводських команд вищої ліги. У підсумку в міжнародному заліку Rally Turkey Marmaris побачимо тільки 26 екіпажів – 10 на WRC (дев’ять заводських та П’єр-Луї Лубе на Hyundai i20 Coupe WRC) і 16 на техніці R5/Rally2. До цього можна додати ще 39 учасників, які стартують в національному заліку.

Чим завершиться бій всіх трьох заводських команд (Toyota, Hyundai, M-Sport), передбачити важко – навіть якщо орієнтуватися на підсумкові результати турецького ралі у 2018-2019 роках, все одно однозначна картина не складається… В центрі уваги, безумовно, буде протистояння двох чемпіонів світу останніх років, тобто Себастьяна Ож’є (Toyota Gazoo Racing) та Отта Тянака (Hyundai Motorsport), в яке неодмінно спробують втрутитися всі чотири їх одноклубника (Еванс, Рованперя, Ньовілль, Леб). У M-Sport Ford WRT висловлюють оптимізм та готовність поборотися за вищі місця, але більшість уболівальників та оглядачів схиляються до думки, що фініш Есапекки Лаппі або Теему Сунінена в Топ-3 – це межа нинішніх можливостей британської команди. Цікаво, чи вдасться зберегти нинішню тенденцію, коли кожен наступний етап WRC отримує нового переможця? У цьому випадку, за логікою, в Туреччині на першій позиції ми повинні побачити або Калле Рованперю, або Себастьяна Льоба, або навіть когось зі M-Sport… Чи все ж хтось з квартету попередніх тріумфаторів (Ньовілль, Еванс, Ож’є , Тянак) нарешті запише на свій рахунок другу в цьому році перемогу?

У «молодших» дивізіонах картина теж не надто однозначна. У WRC-2 за відсутності лідера Мадса Остберга (PH Sport) і екіпажів Hyundai Motorsport N турецьке ралі стане ареною битви для M-Sport Ford WRT (Адрієн Фурмо) і Toksport WRT (Понтус Тідеманд, Ейвінд Брюнільдсен) – у них є непоганий шанс помітно покращити свої позиції перед ключовим етапом на Сардинії… У WRC-3 зібралася досить численна компанія, де можна побачити рівно дюжину екіпажів. Але ключових персонажів небагато – за великим рахунком, тільки болівієць Марко Буласія (у нього є чудова нагода стати новим лідером у заліку WRC-3) та поляк Каєтан Каєтановіч. Є ще чотири-п’ять екіпажів, які спробують наздогнати цю пару фаворитів – господарі траси (в першу чергу, Ягіз Авджі та Бурак Чукурова), пара чилійців (Альберто Еллер, Еміліо Фернандес), а також іспанець Ян Соланс, торішній чемпіон Junior WRC. Поза заліків WRC-2 і WRC-3 виступить самотній катарець Нассер Аль-Аттія на Ford Fiesta R5. Однак це зовсім не той легендарний Нассер Аль-Аттія, який володіє розкішною колекцією титулів у P-WRC, WRC-2, MERC та в ралі-рейдах, а тільки його двоюрідний брат Нассер Халіфа Аль-Аттія…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Honza Froněk

17-09-2020 18512
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца