Rally Sweden, СД9: ранок сюрпризів

У перший день гонки Ралі Швеції добряче розігріло вболівальників та учасників гонки – подібної непередбачуваності та впливу умов на трасі на результати давненько не було видко у цій країні. Ситуацію можна було порівняти хіба що з Монте-Карло, де погода та стан покриття можуть змінюватися після кожного повороту…

У підсумку Швеція, яка обіцяла зимову казку, принесла чимало проблем пілотам, які були першими на старті. Себастьян Ож’є міг лише мріяти про те, щоб п’ятниця якомога скоріше завершилася, але доля нанесла по ньому ще один удар. Його час був настільки поганим, що навіть реверсивний старт у суботу не приніс йому користі: він стартував другим позаду Хеннінга Сольберга, у якого вчора зовсім не було темпу. У трохи кращих умовах опинилися Отт Тянак та Ярі-Матті Латвала, які вчора випередили ще й Елфіна Еванса та Кріса Міка – дві стартові позиції могли дозволити їм залишитися у боротьбі хоча б за Топ-5. А канал WRC закривали три лідери гонки на Hyundai: Хейден Паддон, потім – Андреас Міккельсен, а Тьєррі Ньовілль їхав по слідам напарників.

На першій суботній спецділянці Тянак натякнув, що дійсно хоче значно покращити свою позицію. Трохи вигідніші умови на трасі дозволили йому значно підняти темп – і саме естонець став переможцем спецділянки.

Але у проекції боротьби за перемогу також відбулися цікаві події. Тріо Hyundai завершило спецділянку майже з однаковим часом, але краще за них 19,88-кілометровий доп подолав Крейг Брін на Citroen! Ірландець обійшов Паддона у боротьбі за третю позицію, а від Ньовілля він відстає лише на 8,8 секунди.

Виникає питання – що буде далі. Тянак був найкращим і на першій спецділянці у п’ятницю, але після цього втратив темп через невдалі умови на трасі. Чи повториться ця ситуація?

Становище після СД9
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:26.22,9
2. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai20 Coupe WRC) +5,2
3. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +8,8
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,1
5. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +17,2
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +37,8
7. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +43,6
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.03,0
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1.21,2
10. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +1.51,4
11. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2.56,1
12. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +2.59,6

17-02-2018 11806
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца