Rally Liepāja: знову Сольберг!

Попри те, що фінальний день латвійського етапу ERC налічував приблизно стільки ж кілометрів бойової дистанції, що і в суботу (разом назбиралося шість допів і 87,66 км проти 88,17 км напередодні), цього разу події на трасі особливим драматизмом не відзначалися. Найпомітнішим епізодом неділі стала хіба що тільки аварія Каллума Дівайна на СД6 – відразу після того, як ірландець з чималими труднощами зміг видертися на десяту позицію… Це був не надто яскравий виступ іншого ірландця – Крейг Брін спочатку спромігся вийти на четверте місце, потім втратив понад сорок секунд через прокол і без особливого блиску фінішував п’ятим. Варто звернути увагу на той факт, що Крейг протягом усього ралі зумів на допах лише тричі потрапити до п’ятірки кращих. Залишається лише гадати – чи то ірландець досі не може набрати оптимальну форму, чи то шини індійської марки MRF працюють не найкращим чином… До техніки складно пред’являти претензії – бо на таких само Hyundai i20 R5 екіпажі Миколи Грязіна й Грегуара Мюнстера показували пристойну швидкість.

Але всі ці окремі деталі стали всього лише невеликими доповненнями до центральної події всього ралі – протистояння 18-річного юніора Олівера Сольберга зі двома ветеранами, 32-річним Мадсом Остбергом (давно виступає у складі PH Sport, команді-філії Citroen Racing) та 39-річним Олексієм Лукьянюком . У підсумку, майже повністю повторилася торішня історія – Сольберг виграв більшу частину спецділянок (6 з 10), впевнено лідирував від старту до самого фінішу і вдруге поспіль став переможцем Rally Liepāja. Причому, як і рік тому, юний швед здобув повний комплект очок – став найкращим як у загальному заліку ралі, так і за підсумками кожного гоночного дня! А вже після фінішу, коли розпочався підрахунок очок, з’ясувалося, що Остберг хоч і виступав у заліку ERC, але все ж не був номінований на отримання очок – через це бали за другі місця за підсумками кожного окремо взятого дня і в підсумковому заліку Rally Liepāja перейшли до Лукьянюка. Як виявилося, саме ця обставина дозволила йому зберегти лідерство в ERC – у Лукаса 70 очок проти 66 пунктів Сольберга… Якби Остберг отримав «свої» очки, Лукьянюк з 65 пунктами опинився б другим у чемпіонаті…

Rally Liepāja (Топ-10)
1. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, VW Polo GTI R5) 1:27.23,0
2. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +20,1
3. Лукьянюк/Єремеєв (RUS, Citroen C3 R5) +37,2
4. Пієтарінен/Ліннакето (FIN, Skoda Fabia R5) +1.34,1
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 R5) +1.51,3
6. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.53,1
7. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) +2.19,7
8. Хейккіля/Арпіайнен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.35,9
9. Льярена/Фернадес (E, Citroen C3 R5) +3.23,2
10. Джонстон/Кіхьюрені (USA, Citroen C3 R5) +3.48,1

ERC-2020, після двох етапів (Топ-3)
1. Лукьянюк (RUS) – 70
2. Сольберг (S) – 66
3. Брін (IRL) – 40

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Gregory Lenormand, Thomas Fenetre (DPPI)

16-08-2020 20684
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца