Rally Hungary, СД7: неспішне «пережовування»

Угорський етап ERC вже не перший рік дивує всіх характеристиками своєї траси. Формально, ралі з базою в Ньїредьгазі вважається асфальтовим, але перший же погляд на покриття тутешніх доріг змушує засумніватися в цьому – в багатьох місцях величезна кількість гравію та бруду майже повністю приховує асфальт (причому якість «паркету» часто є такою, що часом навіть важко відрізнити цей умовний асфальт від звичайного гравію та грунту). Сьогодні з самого ранку майже всі учасники почали дружно скаржитися на непередбачуваний характер покриття – майже неможливо вгадати, що виявиться під колесами автомобіля в наступному повороті (особливо під час повторного проїзду в другій половині дня, коли десятки екіпажів встигли добре «розкачати» трасу). Ще дивує співвідношення бойової дистанції та дорожніх секцій – до 182,01 км спецділянок «додалися» аж 788,32 км переїздів між ними (тобто на один бойовий кілометр припадає десь приблизно 4,33 кілометра в дорожньому режимі). Дійсно вражає, як на відносно невеликій території на північному сході Угорщини можна було «накрутити» стільки переїздів – адже в сумі набирається майже тисяча кілометрів протягом двох діб…

Проблеми та пригоди потекли повноводною річкою відразу після п’ятничного прологу – першою буремною «ластівкою» стало повідомлення про схід іспанця Ніла Соланса, який навіть не встиг як слід дебютувати у складі фірмової Team MRF Tyres. А в суботу з ранку вболівальники тільки встигали «поглинати» численні новини про неприємності учасників – ранкова секція стартувала з 22-хвилинним запізненням, відразу наспіла аварія француза Бастьєна Бергуньє на Renault Clio RSR Rally5 (організаторам довелося зупинити перший доп дня та відправити на трасу пожежну машину)… Надалі перелік інцидентів тільки стрімко поповнювався – серія проколів у багатьох екіпажів (Норберт Херціг, Йоанн Бонато, Фрідьєш Туран, Умберто Скандола), виліт з траси у Мадса Остберга (норвежець стрімко вискочив на розсип гравію, втратив майже півсотні секунд) і т.д. Запам’яталися також прикрі пригоди Андреаса Міккельсена, якому довелося доїжджати ранкову секцію з «напівмертвим» двигуном (катастрофічно не вистачало потужності) – лідер ERC в якийсь момент навіть був впевнений, що гонка для нього закінчилася. На сервісі все ж вдалося усунути проблему, норвежець піднявся на третє місце, але прокол на фінальній спецділянці суботи відразу відкинув його на сьому позицію…

На тлі такого неспішного та методичного «перемелювання» каналу якось випав з поля зору той факт, що Микола Грязін сьогодні виграв дві спецділянки з шести та завершив перший день змагання лідером, причому з майже півхвилинним відривом від господаря траси Норберта Херціга. На третє місце зміг видряпатися Мадс Остберг, у якого паралельно триває власна битва в заліку чемпіонату Угорщини… Особливо прикро було за Еріка Цайса – адже у нього був реальний шанс завершити день лідером, але пробите колесо та його подальша заміна невблаганно «відсунули» чеха в кінець Топ-10. У ERC2 теж вистачало пригод – Хав’єр Пардо спіймав прокол, втратив дві хвилини, але все ж спромігся знову стати лідером у своїй категорії, Тібор Ерді на своєму Mitsubishi Lancer Evo X тримався другим, але коробка передач не витримала такого темпу, Хоан Віньєс вибув через пошкодження підвіски, Віктор Картьє набрав 160 секунд штрафу… В моноприводі теж було чимало сюрпризів – в лідери раптом вирвався Джон Армстронг (при тому, що почав день з десятого місця) і тепер дуже старанно заважає претендентам на титул в ERC3 Junior, Самі Паярі та Жан- Батісту Франческі. Плюс несподівано провалився іспанець Хосеп Бассас, один з фаворитів у заліку ERC3 – тільки восьме місце…

Становище після СД7
1. Грязін/Александров (RUS, VW Polo GTI R5) 57.04,0
2. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +25,8
3. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +39,7
4. Хадік/Кертес (H, Ford Fiesta Rally2) +42,3
5. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.07,6
6. Льярена/Фернандес (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.17,0
7. Міккельсен/Едмондсон (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.27,7
8. Кампеделлі/Кантон (I, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.28,8
9. Веленцей/Бацігал (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.58,5
10. Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +2.01,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

23-10-2021 25683
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца