Rally Estonia, пролог: міні-фестиваль

У п’ятницю ввечері програму естонського етапу WRC відкривала коротка спецділянка в Тарту, розташована у самої міської межі. Якщо ж бути точним, перший доп відбувся на території Естонського національного музею (який базується в маєтку Raadi mõis) – траса стартує на алеях місцевого парку, йде в поле, робить «замкнуту петлю» навколо невеликого ставка. Всього набирається приблизно півтора десятка поворотів та всього лиш 1,28 км дистанції. Оскільки екіпажі стартують мінімум з двохвилинним інтервалом (для заводських WRC взагалі три хвилини), то ризик отримати незаплановану «карусельну гонку» та зустріч двох екіпажів на одній доріжці біля ставка (відрізок приблизно 70-80 м) зведений до мінімуму. Як показали сьогоднішні заїзди, всі без винятку екіпажі без особливих проблем вклалися в півтори хвилини – найповільніший з них (фін Міка Карппанен на Citroen DS3 R5) навіть зі помітною втратою темпу все одно показав результат 1.32,8…

Всупереч усім очікуванням, переможцем прологу виявився аж ніяк не Отт Тянак – естонець на Hyundai i20 Coupe WRC став третім і відстав від переможців лише на 0,1 секунди. А перше місце на цій «маєтково-музейній» спецділянці (а також лідерство в ралі) поділили між собою Себастьян Ож’є на Toyota Yaris WRC та Есапекка Лаппі на Ford Fiesta WRC. Подібний темп фіна продовжує дивувати – адже вранці він був другим на шейкдауні, зараз вискочив на позицію лідера за підсумками прологу… Залишається визнати – на коротких дистанціях Есапекка сьогодні дуже вдало виступив. Але в суботу йому необхідно якось підтвердити свій темп на великих, «повнорозмірних» спецділянки – все ж завтрашній маршрут налічує 10 СД та 147,18 км бойової дистанції. За такої щільності результатів на пролозі, де 17 екіпажів вклалися у дві секунди, дуже важко якось оцінити реальну швидкість більшості учасників. Зате порадували своїх шанувальників представники категорії R5/Rally2 – Мадс Остберг на Citroen C3 R5 став шостим в абсолюті, Понтус Тідеманд (Skoda Fabia Rally2 evo) розділив сьоме місце з тойотівцями Такамото Кацутою та Калле Рованперею, а Ярі Хуттунен (Hyundai i20 R5) разом з Тьєррі Ньовіллем і Теему Суніненом взяв участь в розподілі десятої позиції. Вийшло таке невеличке скандинавське свято.

Становище після СД1
1-2. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) 1.17,0
1-2. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +0,0
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,1
4. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,4
5. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +0,6
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +1,2
7-9. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1,4
7-9. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,4
7-9. Тідеманд/Барт (S, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,4
10-12. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,5
10-12. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,5
10-12. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +1,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Twitter (@MadsOstberg)

04-09-2020 17545
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца