Rally di Roma Capitale: тихий фінал

Як правило, на міжнародних ралі при складанні маршруту змагання намагаються обмежитися максимум двома проїздами спецділянок в один бік. Але якщо виникає форс-мажор, часом від цього правила відступають – саме так і вчинили організатори нинішнього Rally di Roma Capitale, коли запланували на фінальний день свого ралі аж три проїзди секції, що складалася зі трьох спецділянок. Саме так можна було зробити більш компактний маршрут, тобто скоротити загальну кількість допів та переїзди між ними (таким чином легше контролювати ситуацію на трасі та поруч з нею в умовах «коронавірусних» обмежень), але при цьому все одно набрати не менше 100 кілометрів бойової дистанції. Однак фінальний день римського ралі пройшов набагато спокійніше, ніж субота – мало не єдиною помітною подією стала аварія молодого німця Фабіана Крайма, який на першій же сьогоднішній спецділянці раптом відірвав колесо свого VW Polo GTI R5 та втратив шанси на фініш у Топ-5…

Після вчорашнього стрімкого ривка (шість поспіль перемог на допах та понад півхвилини відриву) Олексій Лукьянюк вже не форсував події на трасі – спокійно контролював ситуацію у змаганні й без зайвих проблем довів справу до переможного фінішу. У підсумку, він став рекордсменом в «європейській» історії Rally di Roma Capitale – Рим чотири рази приймав у себе етап ERC, Лукьянюк виграв його вже вдруге… Темп в неділю задавали господарі траси – Джандоменіко Бассо відіграв майже 20 секунд у лідера, але все одно залишився на другій позиції, Андреа Круньола взяв невеликий реванш за вчорашній провал, став переможцем за підсумками дня та отримав 5 призових очок. Майже відразу свого першого помітного успіху на асфальтових трасах досяг Олівер Сольберг – 18-річний юніор піднявся на третю сходинку подіуму в абсолюті, а також записав на свій рахунок перемогу в заліку ERC1 Junior. Тепер у нього цікава статистика в чемпіонаті Європи – два старти, перемога і подіум в абсолюті, дві перемоги в молодіжному заліку! На четверте місце видряпався Крейг Брін з Team MRF Tyres, але йому довелося витримати жорстку сутичку зі Сімоне Темпестіні – їх поділили лише 1,3 с!

Rally di Roma Capitale (Топ-10)
1. Лукьянюк/Єремеєв (RUS, Citroen C3 R5) 1:58.57,0
2. Бассо/Гранаі (I, VW Polo GTI R5) +16,1
3. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, VW Polo GTI R5) +1.03,2
4. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 R5) +1.57,0
5. Темпестіні/Іту (RO, Skoda Fabia R5) +1.58,3
6. Льярена/Фернандес (E, Citroen C3 R5) +2.15,9
7. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) +2.20,5
8. Мареш/Буха (CZ, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.26,0
9. Мікеліні/Перна (I, VW Polo GTI R5) +2.31,9
10. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.54,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

26-07-2020 16094
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца