Найближчим часом у дивізіоні WRC2 буде чимало цікавих «піруетів». Після дуже непростого Vodafone Rally de Portugal (через численні проколи мінімум три екіпажі втратили шанс на перемогу чи подіум) у червні очікуються ще два складних раунди на нищівному гравії – Rally Italia Sardegna (де зберуться майже чотири десятки учасників WRC2) і Safari Rally Kenya (цікаво, хто саме з фаворитів WRC2 побажає цього року вибратися на африканські траси?)… Тобто комусь потрібно буде якось з мінімальними втратами подолати сардинські «жорна» (за умови найвищого рівня конкуренції), а хтось спробує здобути якомога більше очок у Кенії, куди більшість ключових гравців не надто прагнуть здійснити візит (принаймні, так було у 2021-2022 роках). А поки що недавній португальський раунд максимально загострив ситуацію в боротьбі за титул – бо в триочковий інтервал «втиснулися» француз Йоан Россель (65), швед Олівер Сольберг (64) і британець Гас Грінсміт (62). Важливо мати на увазі, що двоє з цього тріо лідерів скоро зустрінуться на Сардинії (Россель і Сольберг), а от Грінсміт поки що триматиме паузу та обиратиме найзручнішу нагоду для контратаки.
Крім того, є ще фактор Андреаса Міккельсена – норвежець після невдалої спроби повернутися до вищої ліги (вже не раз з’являлися повідомлення, що Андреас міг отримати місце в Hyundai Motorsport, але в останній момент команда віддала перевагу фіну Есапеккі Лаппі й ірландцю Крейгу Бріну) довго не міг визначитися з планами на сезон 2023 року. Зараз норвежець у Португалії навіть з двохвилинною втратою часу через прокол зміг фінішувати третім. Якщо він зможе виграти на початку червня на Сардинії, у WRC2 з’явиться ще один фаворит – у якого в запасі буде на пару стартів більше, ніж у нинішніх лідерів (важливий фактор у математичній грі з формулою «Максимум сім залікових стартів і шість кращих результатів»). Однак головною подією Rally de Portugal стала легковажність Олівера Сольберга, який раптом вирішив потішити глядачів на міському СД в Лозаді парою незапланованих «віражів» майже у фінішному створі та отримав за це хвилину штрафу – бо подібні «маневри» прямо заборонені регламентом. Ця витівка обійшлася насправді дорого – бо після фінішу з’ясувалося, що Сольбергу не вистачило 1,2 секунди до перемоги в ралі та 1 очка до лідерства в загальному заліку WRC2… Хтозна, раптом саме цих втрачених очок може не вистачити на фініші сезону?
До центру уваги потрапив також Адрієн Фурмо з M-Sport Ford WRT, який вже використав чотири залікових старти, а п’ятий запланований на Сардинії – тобто француз вже у першій половині сезону «спалить» майже весь ліміт виступів у WRC2. Таке враження, що в M-Sport хочуть швидко відпрацювати програму Фурмо у «першій лізі», а ближче до осені повернути француза за кермо заводського Ford Puma Rally1 – як вже не раз згадувалося раніше, британській команді дуже потрібний третій номер в компанію до Отта Тянака та П’єра-Луї Лубе. Тим більш, Адрієн Фурмо цього року виступає досить стабільно та швидко (виграв уже сім СД), а чималі втрати часу зазвичай пов’язані не з його помилками, а з технічними проблемами та проколами… Ще спостерігається досить цікава картина у ветеранському WRC Masters Cup, де несподівано зійшов головний фаворит цієї категорії, німець Армін Кремер (зрізало шпильки на колесі). Тепер тут в загальному заліку лідирує угорець Золтан Ласло (42 очки), а на п’яти йому наступає іспанець Александр Вільянуева (40). А на Сардинії всі три згаданих екіпажі зустрінуться з італійцем Мауре Мьєле, торішнім чемпіоном цього заліку.
Тим часом у WRC3 вчергове спостерігається мінімальна кількість учасників на Ford Fiesta Rally3 – лише два фінських екіпажі, Роопе Корхонена (здобув перемогу, став лідером загального заліку) та Тоні Херранена (фінішував другим з 70 хвилинами баласту по SupeRally). Схоже, є лише два фактори, які здатні створити хоч якусь інтригу в цій категорії. Перший – коли у WRC3 з’являються також учасники Junior WRC, які починають негайно ділити між собою призові місця й очки. Другий – коли до чемпіонату світу почнуть підтягуватися учасники на новітніх Renault Clio Rally3, які недавно отримали міжнародну омологацію та вже встигли наробити трохи галасу у Франції на двох ралі національного рівня… Цікаво на рівні WRC3 порівняти новітні Renault Clio Rally3 і вже звичні Ford Fiesta Rally3 (особливо коли M-Sport недавно вже здійснив модернізацію своїх автомобілів до версії Ford Fiesta Rally3 evo)…
Invalid API Key