Rally de Portugal, СД3: «лящ» від Hyundai

Організатори португальського етапу WRC постаралися охопити якомога більше різних спецділянок і зуміли «накрутити» 337,51 км бойової дистанції. Але за подібні досягнення часто доводиться платити чималу ціну – наприклад, у вигляді дуже жорсткого графіка змагання з великою кількістю переїздів між СД. Сьогоднішній день в цьому відношенні був дійсно показовим – вісім допів без жодного проміжного сервісу між ними (тільки чотири пункти дозаправляння й один пункт зміни шин), 122,88 км бойової дистанції плюс 465,14 км дорожніх секцій… І лише після цієї виснажливої подорожі учасники прибувають у Порту, на базу Rally de Portugal, де нарешті отримають можливість полагодити та підготувати на наступний день свою техніку. Залишається ще розраховувати на витривалість шин – кожен екіпаж міг сьогодні використати тільки два комплекти шин, на яких необхідно проїхати 50,68 км (ранкова секція з трьох допів) і 72,2 км (денно-вечірня петля, в якій вже налічується п’ять СД). Починається боротьба на витривалість – хто подолає ці випробуванням, а хто ні?

Перші несподіванки не змусили на себе чекати – від самого ранку миттєво почали буянити всі три екіпажі Hyundai Motorsport, які на трьох спецділянках поспіль регулярно забирали собі всі місця в Топ-3 (хіба що з дуже невеликим винятком на стартовому допі, де Гас Грінсміт на Ford Fiesta WRC поділяв третю позицію з Тьєррі Ньовіллем). Тож не дивно, що тріо Hyundai стрімко пішло у чималий відрив і націлилося на хет-трик за підсумками всього ралі – при цьому впевнено лідирує Даніель Сордо, який виграв два допа з трьох! Що дійсно вразило сьогодні, так це стрімкий провал Toyota Gazoo Racing WRT – після вчорашнього успіху на шейкдауні тойотівці відверто слабо почали основну частину ралі… І подібну болісну втрату темпу складно пояснити невигідними стартовими позиціями (хіба тільки у Себастьяна Ож’є) – таке враження, що «гойдалки» знову хитнулися в бік Hyundai, як це вже було три місяці тому в Лапландії. Приємно здивував француз Адрієн Фурмо (Ford Fiesta WRC), який акуратно висунувся вже на шосте місце. А ось П’єр-Луї Лубе (Hyundai i20 Coupe WRC) знов колекціонує неприємності – вилетів з траси та провалив уже четвертий етап WRC поспіль…

Ніхто навіть не сумнівався, що в заліках WRC-2 і WRC-3 неодмінно будуть грандіозні баталії – все ж в обох цих категоріях можна було нарахувати по чотири-п’ять реальних претендентів на перемогу! І події на трасах поки підтверджують ці прогнози – відбулися тільки три спецділянки, але після кожної з них низка екіпажів вигравали або програвали по три-чотири позиції. Не обійшлося і без помітних інцидентів – Хосе Марія Лопес вирвався в лідери заліку WRC-3, але вже на СД2 пошкодив підвіску і зійшов (у цій категорії лідирує інший іспанець, юніор Ян Соланс). У WRC-2 зараз розгоряється битва за перемогу між Есапеккою Лаппі, Миколою Грязіним і Теему Суніненом, а ось Мадс Остберг вже втратив півтори хвилини через прокол… Але поки що найбільшою несподіванкою португальського ралі стали величезні «небойові» втрати в WRC-2, де три екіпажі з дванадцяти (тобто чверть!) не змогли стартувати через ковід-обмеження – Андреаса Міккельсені (хвороба пілота), Георга Ліннамяе (позитивний результат тесту в його штурмана Володимира Корсі) і Оле Хрістіана Вейбю (норвежець проїхав шейкдаун, але отримав позитивний результат тесту і пішов на самоізоляцію)…

Становище після СД3
1. Сордо/Росада (E, Hyundai i20 Coupe WRC) 33.58,5
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,7
3. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,0
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +17,6
5. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +19,0
6. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +23,6
7. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +26,1
8. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +31,0
9. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +1.02,0
10. Лаппі/Ферм (FIN, VW Polo GTI R5) +1.44,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Honza Froněk

21-05-2021 15342
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца