Rally de Portugal, J-WRC: швидкість чи стабільність?

На відміну від вищої ліги WRC і «допоміжних» дивізіонів WRC-2 зі WRC-3, у молодіжному заліку чемпіонату світу учасники зазвичай взагалі не мають якогось часу на «розгойдування». Коли в календарі тільки п’ять раундів (не факт, що за нинішніх умов обов’язково відбудуться всі заплановані етапи), екіпажам доводиться діяти за принципом «Зараз і якомога більше», тобто атакувати за кожної нагоди та збирати максимум очок… У Португалії далеко не всі екіпажі впоралися з подібним випробуванням – зі восьми учасників молодіжного заліку тільки три спромоглися фінішувати без допомоги SupeRally. Статистика сходів вийшла цікавою – у трьох (словака Мартіна Кочі, ірландця Уільяма Крейтона, фіна Лаурі Йоони) обірвало привід, румун Рауль Бадіу «вбив» кермовий важіль, у британця Джона Армстронга не витримав двигун… До всього цього ще додалася відмова гідропідсилювача керма у Самі Паярі, який коштував фіну понад три хвилини втраченого часу та позбавив його реального шансу на перемогу. Давно не було такої купи проблем у Ford Fiesta Rally4…

Зараз, коли позаду залишилося вже два раунди з п’яти, найбільш реальними претендентами на титул у J-WRC залишаються відразу п’ятеро – латвієць Мартіньш Сескс (його стабільність дозволила вже двічі піднятися на подіум, включаючи перемогу в Португалії, і стати новим лідером чемпіонату), фін Самі Паярі (за швидкістю він поза конкуренцією, вже виграв 11 допів), британець Джон Армстронг (був дуже швидкий в Португалії, але техніка сказала своє категоричне «проти»), словак Мартін Кочі (має колосальний досвід виступів у J-WRC), фін Лаурі Йоона (за швидкістю зазвичай не поступається визнаним фаворитам). Поки в цій битві все вирішує стабільність – Сескс хоч і не виграє допи цілими серіями (у двох стартах здобув тільки три бонусних бали за кращі часи на СД), але при цьому є єдиним, хто на обох етапах доїхав до подіуму… Чиї козирі виявляться сильнішими на решті етапів в Естонії, Бельгії та Каталонії – стабільність Сескса чи все ж швидкість Паярі, Армстронга, Кочі та Йоони? Дещо дізнаємося вже в липні на швидких трасах Естонії – нагадаємо, минулого року на Rally Estonia найшвидшим був Самі Паярі, але перемогу все ж здобув стабільний Мартіньш Сескс.

Vodafone Rally de Portugal, залік Junior WRC
1. Сескс/Франціс (LV, Ford Fiesta Rally4) 4:15.52,7
2. Паярі/Салмінен (FIN, Ford Fiesta Rally4) +3.11,8
3. Вірвес/Пруул (EE, Ford Fiesta Rally4) +12.08,1
4. Кочі/Тешінскі (SK/CZ, Ford Fiesta Rally4) +38.44,8
5. Крейтон/Ріган (IRL, Ford Fiesta Rally4) +40.44,9
6. Йоона/Копонен (FIN, Ford Fiesta Rally4) +1:11.09,1

Залік Junior WRC (після двох етапів)
1. Сескс (LV) – 46
2. Паярі (FIN) – 37
3. Армстронг (GB) – 33
4. Кочі (SK) – 31
5. Йоона (FIN) – 28

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com, Twitter (@samipajari)

27-05-2021 27041
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца